Gå til innhold

12volt sylinder eller liknende

Ranger emnet

AlpineBMW

Anbefalte innlegg

Hvor langt slag må du ha da? Husker ikke eksakt hva jeg har, men skal sjekke det i morgen! :) Har to eller tre typer med litt ymse slaglengde.. :)

Slaglengde kan variere en del, alt fra 5 cm til 50 cm kan brukes, men er den veldig kort bør det være litt styrke i den ettersom momentet blir større siden den må festes lenger inne på hylla.. Hva slags pris ligger dette på sånn cirka?? har ikke peiling på det, så lurer på om det er snakk om et par tusen eller mange tusen?? :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som sitter i bilen min kostet vel et par lapper. Løfter 240 kg uten problemer, og har en slaglengde på ca 250 mm trur jeg.. Tror kanskje jeg har noe lignende liggende.. Tror jeg har to små med 50 mm slag også, som er helt nye! Ble litt forandring i planene serru... :) Må sjekke imårra, så kommer jeg tilbake til saken. Er det kun Alpine produkter du skal ha inn? Konkurrere? :)

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som sitter i bilen min kostet vel et par lapper. Løfter 240 kg uten problemer, og har en slaglengde på ca 250 mm trur jeg.. Tror kanskje jeg har noe lignende liggende.. Tror jeg har to små med 50 mm slag også, som er helt nye! Ble litt forandring i planene serru... :) Må sjekke imårra, så kommer jeg tilbake til saken. Er det kun Alpine produkter du skal ha inn? Konkurrere? :)

Se hva du har i morra så skal vi nok bli enige.. :D Har kjøpt den gamle bilen til Gjerstad, den som bl.a jonny har bygga på.. Så har vært på konk. i skien og rudskogen med den.. Så nå blir jeg sykemeldt ei stund, og da blir det ombygging og utskifting av en del ting.. Men blir Alpine som skal inn igjen regner jeg med.. Venter på et tilbud, får sikkert det også i morra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider