Gå til innhold

MaxBoost: Bimmern endelig ferdig

Ranger emnet

Maxboost

Anbefalte innlegg

hei er `nettopp` blitt ferdig med bimmer etter å byttet ut ca 1 kvdmeter med stål i gulvet, x antall kilo med sparkel og tinn, masse penger og sist men ikke minst masssssssse arbeid...

tenkte jeg skulle legge ut her for å få en mening av hva folk synest om bilen min, her er litt specs:

Bil:1984 325i e30

Motor:r6 2,5 liter med green filter, 286 graders kent kam og 2,5 rustfri eksos hele veien.

Felger:17" hvite tsw venom.

Bodywork:Rieger gts, hull i panseret, alle bmw merker tinnfylt, lyktelister,sotalykter front to back,bmw e36 hvite sideblinkers, lakkert toppstriper, sveist igjen låsen på passasjer dør, dette og en hel haug med arbeid som ingen legger merke til. merk: jeg har gjort ALT selv Inkl lakking av bilen!

Understell:Jamex 80mm!! med jamex superkorte gass dempere, og dette er faktisk godkjent i vognkortet.!!

Interiør:cobra monaco frontstoler(innkjøpt men ikke montert), omp corsica ratt, omp rally pedaler, M tech lister i dørkarmene, m tech baksete, kameleon farge på instrument ramma, lysene i taket, askebegerne, omp sphere girkule, shortshift, og fete golvmatter med flammer på+ masse jeg sikert har glemt.

Her har dere noen bilder av bilen, bilen har en meget spessiel farge, skal visst være den eneste med den fargen i norden/europa, du kan ikke ta bilde av fargen, den har sikkert 30 nyanser mellom lyse lilla til lyse blå, til grå... enjoy!!

christer2.JPG

christer1.JPG

Håper dere kan gi meg noe respons på hva jeg skal gjøre videre :pray

Drift it like u HATE it !

[sign:error]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja... du kan skifte ut alle lister med svarte lister :) det ville gjort seg... Og dørhåndtaket og... :) Ellers ville jeg ha valgt noen andre felger, da jeg skyr TSW Venom som pesten...

Ellers en pen bil ja...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker slv de felgene jeg, valgte å ha listene chrome siden alle andre har de svarte, synsest dessuten de står til gitteret, ja det er noe muffens der fremme, skal prøve å få til å justert det så det ser bra ut en dag, men men hvis noen er intressert i mine felger så blir det nok noen nye med SVÆR kant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsyk fet bil!! Så skikkelig strøken ut. Har samme stayling selv, har også de lestene du har. cheers

Synes den så bra ut med de felgene jeg, og bra du gjør som du selv synes er best for utsende på bilen :respect

Eneste er vel at du kommer kanskje til å slå mye neddi med 80mm senk, hadde det før selv. kjørte av fangerene mine MANGE ganger.

Har 60/40 nå, kommer litt lettere fram....

-Strøken BMW 320i (bruksbil) Ser etter s50 motor (e36 m3 3 liter) noen som har??

-Volvo 240 89mod (solgt)

-BMW E30 323 rieger GTS (solgt)

-Golf 2 90mod (solgt)

-Honda NSR 125 (180ccm) (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellothere hehe takker godt noen synest det ble bra, synest selv ikke de felgene er så gale, men men, ja av og til kan det bli veldig lavt har merklig nok ikke kjørt av dennen fangeren, men m-tech fronten jeg hadde før ble kjørt av nesten daglig:P noen må man vel ofre for skjønnheten og når man i tilleg får råe kjøre egenskaper er det vel ikke tvil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare få igjen lappen?

har du mistet den?

hvordan??

men du må gi en lyd når du skal selge bilen..

den var dødsrå synest eg :)

ja mistet den skulle rekke å komme meg på fest før spriten brant opp i baksetet:P så ble jeg visst målt til 93 i 60 sona.Merk 50 m før 80 skiltet, så må vente ca 5 måneder før den igjen er i min lomme hvis jeg bare greier teori og alt på en rimelig tid, mistet den ca 4 mnd før prøvetida var over :( dukenukem

bilen er til salgs den bare prisen er der jeg vil ha den:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider