Maxboost Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 hei er `nettopp` blitt ferdig med bimmer etter å byttet ut ca 1 kvdmeter med stål i gulvet, x antall kilo med sparkel og tinn, masse penger og sist men ikke minst masssssssse arbeid... tenkte jeg skulle legge ut her for å få en mening av hva folk synest om bilen min, her er litt specs: Bil:1984 325i e30 Motor:r6 2,5 liter med green filter, 286 graders kent kam og 2,5 rustfri eksos hele veien. Felger:17" hvite tsw venom. Bodywork:Rieger gts, hull i panseret, alle bmw merker tinnfylt, lyktelister,sotalykter front to back,bmw e36 hvite sideblinkers, lakkert toppstriper, sveist igjen låsen på passasjer dør, dette og en hel haug med arbeid som ingen legger merke til. merk: jeg har gjort ALT selv Inkl lakking av bilen! Understell:Jamex 80mm!! med jamex superkorte gass dempere, og dette er faktisk godkjent i vognkortet.!! Interiør:cobra monaco frontstoler(innkjøpt men ikke montert), omp corsica ratt, omp rally pedaler, M tech lister i dørkarmene, m tech baksete, kameleon farge på instrument ramma, lysene i taket, askebegerne, omp sphere girkule, shortshift, og fete golvmatter med flammer på+ masse jeg sikert har glemt. Her har dere noen bilder av bilen, bilen har en meget spessiel farge, skal visst være den eneste med den fargen i norden/europa, du kan ikke ta bilde av fargen, den har sikkert 30 nyanser mellom lyse lilla til lyse blå, til grå... enjoy!! Håper dere kan gi meg noe respons på hva jeg skal gjøre videre :pray Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Tja... du kan skifte ut alle lister med svarte lister :) det ville gjort seg... Og dørhåndtaket og... :) Ellers ville jeg ha valgt noen andre felger, da jeg skyr TSW Venom som pesten... Ellers en pen bil ja... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWMTech Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Som Bjirn sa så ødelegger TSW Venom felgene litt at utseendet, jeg er heller ikke noe fan av dem da...og er det noe galt mellom nyrene/lyktelistene og panseret? Ellers så ser den fin og clean ut, veldig pen farge på den. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 liker slv de felgene jeg, valgte å ha listene chrome siden alle andre har de svarte, synsest dessuten de står til gitteret, ja det er noe muffens der fremme, skal prøve å få til å justert det så det ser bra ut en dag, men men hvis noen er intressert i mine felger så blir det nok noen nye med SVÆR kant... Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-4-EVER Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Sinnsyk fet bil!! Så skikkelig strøken ut. Har samme stayling selv, har også de lestene du har. cheers Synes den så bra ut med de felgene jeg, og bra du gjør som du selv synes er best for utsende på bilen :respect Eneste er vel at du kommer kanskje til å slå mye neddi med 80mm senk, hadde det før selv. kjørte av fangerene mine MANGE ganger. Har 60/40 nå, kommer litt lettere fram.... Siter -Strøken BMW 320i (bruksbil) Ser etter s50 motor (e36 m3 3 liter) noen som har?? -Volvo 240 89mod (solgt) -BMW E30 323 rieger GTS (solgt) -Golf 2 90mod (solgt) -Honda NSR 125 (180ccm) (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 hellothere hehe takker godt noen synest det ble bra, synest selv ikke de felgene er så gale, men men, ja av og til kan det bli veldig lavt har merklig nok ikke kjørt av dennen fangeren, men m-tech fronten jeg hadde før ble kjørt av nesten daglig:P noen må man vel ofre for skjønnheten og når man i tilleg får råe kjøre egenskaper er det vel ikke tvil :D Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 var nice.. digga fargen.. syns felgene var fine jg cheers hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Altid bra med god respons :D ja til å koste så vannvittig som den lakken gjorde (kun materialene) så skulle det vel egentlig bare mangle:P Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 bilen din var vikrelig grise tøff.. likte felgene.. får jævli lyst på e30 når jeg ser en så fin som dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 tusen takk, din bil er heller ikke så værst, skal vel ha en e36 etterhvert jeg oxo når jeg bare kan få igjen lappen, sikler litt på 328 da! :D Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 tusen takk, din bil er heller ikke så værst, skal vel ha en e36 etterhvert jeg oxo når jeg bare kan få igjen lappen, sikler litt på 328 da! :D bare få igjen lappen? har du mistet den? hvordan?? men du må gi en lyd når du skal selge bilen.. den var dødsrå synest eg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 bare få igjen lappen?har du mistet den? hvordan?? men du må gi en lyd når du skal selge bilen.. den var dødsrå synest eg :) ja mistet den skulle rekke å komme meg på fest før spriten brant opp i baksetet:P så ble jeg visst målt til 93 i 60 sona.Merk 50 m før 80 skiltet, så må vente ca 5 måneder før den igjen er i min lomme hvis jeg bare greier teori og alt på en rimelig tid, mistet den ca 4 mnd før prøvetida var over :( dukenukem bilen er til salgs den bare prisen er der jeg vil ha den:P Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 få ut gitteret i nyrene! Ellers så ser den veldig bra ut ja! Jeg har noen strøkne 18" M3 felger 8,5" brede, 1 år gamle.send pm hvis du er intrisert! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 i dag begynte jeg på brakettene til bøtte stolene, fant bare frem noen firkant jern å begynte å kappe trur dette skulle bli greit men men time will show. Forresten noen som er int i felgene mine, selge elelr evt bytte i felger med kant...?? Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Drit rå bmw!! likte bilen å felgene max!! *Ønske seg!* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg