Maxboost Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 jaja har skjedd noe siden sist, har fått kjøpt ,eg 2.5 90 mod motor og ix bakstilling, så nå får jeg flytta bakhjula mine 1,5cm mer ut pr side(pga ix har bredere sporvidde bak enn vanligl e30) så må bare få gravd frem arbeidlysen og begynne.... nok å begynne med i allefall.... bilder kommmer Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 det er bra..... liker folk som skrur BMW ;) Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauf2k Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 hva heter den vingen du har og hvor kjøpte du den? må kjøpe meg ny og likte den du hadde! yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw335 Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Bilen ser bra ut den! Ser du ikke har noen blinklys fremme. Golf blinklys passer rett inn. Mener det er til 90 mod golf.... Lykke til videre og håper du får lappen snart da :bump Siter Kim Olsen KNA Telemark _______________________________ http://www.psycho-tuning.no http://www.kna-gatebil.no http://www.japsebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 det er bra..... liker folk som skrur BMW ;) thnx setter pris på det Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 hva heter den vingen du har og hvor kjøpte du den? må kjøpe meg ny og likte den du hadde! yummy vingen heter faktisk rieger gts, skulle egentlig ha rieger genesis men men... ble jo feet denna Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Bilen ser bra ut den! Ser du ikke har noen blinklys fremme. Golf blinklys passer rett inn. Mener det er til 90 mod golf.... Lykke til videre og håper du får lappen snart da :bump ja vet.:) ja nå får jeg snart lov til å ta den igjen :D Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 da har jeg fått meg borbet felger. 9x16 og ett til av bøttesetet og belte Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 hmmmm, litt små kanskje? de felgene..... Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 fine viterfelger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 elsker små doruller med kant jeg :P er ikke noe råere enn e30 når du ser de kommer kjørende og du ser kanten framme åhh det er rått kiddie Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 felgene er ikke for små, det er bilen som er på stylter... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 den var ny! ernok ikke på stylter du, er bare ikke seget helt ned siden jeg bytta hjula, bilen er snka 80/80 så stylter, det har vi ikke sett Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 bump! Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg