V6 tdi Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Hjelp?? Mitt sentrallås jævles og jeg söker nå et el-skjema for alarm og sentral lås. Det er så jævli att det er kopplet ihop med vindusheiser og inne belysning, så nå fungerer ikke noe av det. :pray Det har vært snilt om noen kan hjelpe meg. Siter V6 tdi 4M Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Jeg dreiv å søkte på no Passat greier i går hjemme og da fant jeg en side med no koblingsskjema for elektronikk. Skal sjekke loggen når jeg kommer hjem seinere i dag, så kan jeg hive ut linken hvis jeg finner den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Fant noe her som kanskje kan være til hjelp: http://volkswagen.msk.ru/electro/wd_p_99.pdf Men: Driver du å kobler opp en uorginal alarm, og finner ikke rette ledninga til sentrallåsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V6 tdi Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Hei Nei alt er orginalt,jeg tror att det er en kabel som er av noe sted. Og det er jo en jungel av farger og kabler. Takk for tipset skal nå surfe inn og se hva du har funnet. cheers Siter V6 tdi 4M Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Ok, kablene til sentrallås skal du finne bak venstre sparkeplate, åltså på førersiden. Fargene skal være brun/blå, låsing, og brun/grønn, opplåsing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg