Hole Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Hvilket innpress må jeg ha for at det skal se bra ut? Vil ha hjula så langt ut som mulig uten at det subber. Det er en -95 mod stasjonsvogn og har planer om enten 7x17 eller 8x17. Er det nok med ET35 eller må det evt spaces ut? Svar mottas med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Ingen som har noe å si til dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaatek Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 jeg har 40 innpress på min, å det ser langt fra bra ut. har valset litt nå, så må nok til med 25mm spacer (eller der omkring). En kompis har 13 innpress, det er litt i minste laget. men omkring 20 er vel jamt med buene. så om du kjøper 35 innpress og får tak i 15mm spacer så blir det bra=) jema.no selger 15mm spacer med tüv pappir til 990,- så vet du det. Siter navara 04 passat 95 caravelle 88 syncro caravelle 89 coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Takker, for se hva jeg får tak i. Blir sikkert ikke felger før til våren så jeg har god tid til å se etter rette hjula med rette innpresset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg