Aron88 Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 jaja, her er jeg da...Skal prøve meg på min første toon! Jeg klarer ikke å på på felger, å få til styling ell no bra lakk :wonder Så er d noen som har noen bra tips og triks til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knemor Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Jeg klarer ikke å på på felger, å få til styling ell no bra lakk Så er d noen som har noen bra tips og triks til meg? er det noen som kan forklare meg åssen man lager en toon i det hele tatt? Siter ------------------------------- 1987 Saab 900 Turbo Intercooler 155hk Selges! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=793493 ------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 kan noen forklare hva en toon eer ! ? aldirg fatta hva det er...det er jo ett bilde av en bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 en toon er en "skisse" av en bil...du gjør en ekte bil om til en tegning..."toon" er ganske enkelt og greit en ekte bil gjort om til tegning på PC ;) Så kan du legge til og gjøre HVA du vil med bilen..ganske kult for de som liker å designe og tegne litt på pc'n :) men nå gikk vi Offtopic her! tilbake til emne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 er det noen som kan forklare meg åssen man lager en toon i det hele tatt? OT: du tar bildet u vill lage toon ut av. lager et nytt layer å streker bare etter linjene på bilen.. kort å kanskje vanskelig forklart.. men men:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 I need help :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinws Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm ingen dårlig tut... hellothere Siter rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 takk ;) tusen takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg