Andy` Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Må skifte ut skivene på min Audi A4 sedan. Var nedom bilverkstedet å forhørte meg litt. For å få på ventilerte skiver må jeg skifte kalipperne. Hvor kan man få tak i bra/billige kalippere + skiver? Tror de lokale bilverkstedene er litt i overkant når det gjelder pris. Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondaGirl Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Her for exempel. Eller søk etter bildemontering på Google. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 på taunusen min bydge jeg om til ventilerte skiver nå! Da la jeg i mellom spacere på bremsekalippern slik at den ble bredere! Er bare en skive med samme form som anleggsflatene på caliperen der det er hull til skruer og hull til bremseveska med o-rings spor! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 på taunusen min bydge jeg om til ventilerte skiver nå! Da la jeg i mellom spacere på bremsekalippern slik at den ble bredere! Er bare en skive med samme form som anleggsflatene på caliperen der det er hull til skruer og hull til bremseveska med o-rings spor! Det hørtes billig ut! cheers Funker det bra da?? Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 spindlene ligger på benken på jobben og er ny overhalte med nye lagre, skiver og nyoverhalte kalippere og bare venter på å bli montert til helga :cocain: så når bilen er kjørbar igjen om noen uker (håper jeg) så skal jeg fortelle hvordan d funker! må bare bytte forstillinga og bakakslingen først! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 HVIS den kan deles. Er ikke så mange calippere som kan deles, og er skrudd. Såvidt jeg kunne se har ingen A4 calippere som kan deles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg