mazdafun Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Hei. Sjekk denne linken : Midnight Club Hvor mange er int. i å lage en skikkelig MAZDA stand på dette treffet? Hva med å organisere oss skikkelig for 1 gangs skyld, og stille ut Mazda på en fin måte? Jeg har planer om å komme med : REPU 323 GT-R Eunos Cosmo (bling-style) Skikkelig stilt ut med bannere, flagg, etc. ... Go Mazda ! Hvor mange er med? *- Med organisering tenker jeg på å sette alle gamle Mazda sammen, alle FD, etc.. Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboHansen Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 kunne sikkert ha blitt med men jeg tror alle synes bilen min ser kjip ut så det er liten vits :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Et bra tiltak dette her Mazdafun, må greie å samle noen Mazdaer for en gangs skyld. :) Skjønt du har vel Mazdaer nok til å laget ditt eget lille treff ;) Blir været bra og bilen er på veien igjen så kanskje eg tar turen over fjellet, savner å kjør skikkelig bil nå..... Har knapt brukt den siden begynnelsen av Juli :( Ta deg en tur inn på Mazda OGN og legg ut info da :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 kunne sikkert ha blitt med men jeg tror alle synes bilen min ser kjip ut så det er liten vits :hammer Hei. Dama di er kjip, men : Ta og poler Øsa, og lån noen hjul av en kompis eller noe. Ellers kan vi sette den ved siden av "Rice-Andre" sin FD, og ha en slik "før" og "etter"- greie :roll: :roll: :roll: Darkstar : De som henger på MOGN, er nok innom her også. Ellers kan du jo bare legge inn en link. Ett forum holder for meg, og det er bilforumet hellothere Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboHansen Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Hei. Dama di er kjip, men : Ta og poler Øsa, og lån noen hjul av en kompis eller noe. Ellers kan vi sette den ved siden av "Rice-Andre" sin FD, og ha en slik "før" og "etter"- greie :roll: :roll: :roll: Darkstar : De som henger på MOGN, er nok innom her også. Ellers kan du jo bare legge inn en link. Ett forum holder for meg, og det er bilforumet hellothere hahaha ingen som jeg vet om har noen 18 tommere vet du om noen? knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Hei, skulle tatt turen nedover jeg, men det ser ut til at jeg kommer til å dra på sjøen rett før treffet. :fish Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Rock'n roll! Jeg kommer med 818! :D Siter brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Hei. Da er det REPU, Cosmo (hvis den er lakkert), GT-R, FD og 818....whoohoo for en stinn brakke....NOT! ...ser ut som Mazda blir minst igjen på treff..(ref. f.eks. japsetreffet) Vi får lage den kuleste standen da hvertfall.. cheers mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Får bli med med min "riced out" FD jeg også da... Må treffes et sted før, og kjøre sammen inn... Får kjøre litt press på "malærn" Frank Ove... Burde ikke ta så lang tid og slenge på litt lakk... Så kan du ta med pluggledninger til meg i samme slengen cheers Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1nsane Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hadde vært kult. Blir med på dette jeg og! Stiller opp med F`n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Hvis det er ønskelig å gjøre en felles entre så går det jo ann å møtes på statoil ved gamle kjellstad bommen f.eks! Siter brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Hvordan blir dette?? Blitt enige om et sted å møtes.... Noen kolonne fra sørlandet/grenland/vestfold hadde jo også vært artig, men blir kanskje ikke mange nok.... Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Hei. Hva med å stille litt tidligere, og rigge opp en "stand" for Mazda? Jeg tenker da på AJ82 (Riceman), twinturbohansen, maler'n, og evt andre som vil være med å rigge litt stash? Kanskje klokka 1500 eller noe? OT : Hvor er Cosmoen min ! ? Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Hei. Hva med å stille litt tidligere, og rigge opp en "stand" for Mazda? Jeg tenker da på AJ82 (Riceman), twinturbohansen, maler'n, og evt andre som vil være med å rigge litt stash? Kanskje klokka 1500 eller noe? OT : Hvor er Cosmoen min ! ? Høres bra ut det... Bare treffes i Drammen et sted da. Ikke helt sikker på hvor treffet skal være... Cosmoen står her den vettø. Begynner maler`n å bli ferdig med bilen sin også, så da er det mulig det blir litt lakk snart... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboHansen Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 joa hørtes ikke dumt ut det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg