Joastarlet Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 synd bilen min er i deler da...:( hehe, hørtes jo genialt ut:D Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SchancheRacing Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Får vel ta en tur jeg og, så få vi utvidet utvalget litt til... ;) Hvis vi skal dra samlet, så la oss værsåsnill prøve å være TIDLIG på stedet.. Syns det ender med at man kommer for sent og får lusne plasser altfor ofte... Noen som sier i fra til midnight club at vi kommer? Siter '93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude '92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2 '02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool: Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Får vel ta en tur jeg og, så få vi utvidet utvalget litt til... ;)Hvis vi skal dra samlet, så la oss værsåsnill prøve å være TIDLIG på stedet.. Syns det ender med at man kommer for sent og får lusne plasser altfor ofte... Noen som sier i fra til midnight club at vi kommer? Hei. Jeg har sendt PM til midnatt-klubben, men ikke fått svar enda. Skal mase mer. Jeg tror jeg kommer til å være der klokka 15:00. Bare se etter en rød GT-R eller en blå REPU(pickup). Evt kjører jeg jo fra Oslo, så hvis noen vil kjøre sammen, så post på. Kjører vel ca klokka 14:15. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Hei. Ringte midnight klubb, og har avtalt. Vi får en egen plass for Mazda, og vi møter der ca klokka 15:00. Skal vi lage en samling i Oslo/Bærum før dette, så sett en tid og plass for det. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Skal prøve å være på plass med 818 når dere kommer ! Siter brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Nå gå rendelig børsa igjen så da skal jeg komme å vise fram:D Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Sorry guys!! Hørtes skøy ut men må skru :) Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Legg ut en rapport etter treffet her da, for oss som ikke fikk vert med ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hei. Fikk ikke dratt på dette. Ligger i senga med....ja, la oss bare si at jeg skulle ønske senga stod på dassen flushit violin Håper de som er der har det morro, og så skal jeg love å komme sterkere tilbake på Gatebil neste helg. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Jeg var der med 818! Og jeg så MX-6'en til Jørgen... Fint treff. Siter brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Var der jeg ja..Men synes det var litt dårlig oppmøte av mazda folket..Hadde vært gøy å organisert at alle mazdaer sto sammen og greier.. Eller var treffet bra det og takk og lov for at det ikke var fullt med drita tullinger som tråkka rundt der som det ville vært hvis det var på en lørdag.. Er greit å være drita i helgene men biltreff og alkohol synes jeg ikke har noe sammen å gjøre..Creds for det:) frooode:Tror du at du hadde hatt mulighet til å mappe litt på mazdaen min en dag.Er så jævlig lei å starte og må ha så høy tomgang for at den skal gå.. Bare plukke av litt bensin Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 ja det må vel la seg gjøre! kanskje man skulle laget et helt nytt map til den.. hmmmm Siter brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SchancheRacing Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Var ålreit med biler der, med da jeg kom rundt 15.20, var det kun meg og Mazdafun 323 GTR'en som var der fra mazda.. Men det endte opp med å bli 3 MX-6'er der ihvertfall! :driving fatality Siter '93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude '92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2 '02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool: Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Var ålreit med biler der, med da jeg kom rundt 15.20, var det kun meg og Mazdafun 323 GTR'en som var der fra mazda..Men det endte opp med å bli 3 MX-6'er der ihvertfall! :driving fatality Pictures please :thanks Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 FD som sto parkert bort ved besinstasjon nesten Mazda 818 er vel froooooode sin...? tatt med mobil derfor så dårlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg