Gå til innhold

FEEET Ford Mustang (Shelby Gt??)

Ranger emnet

Simon

Anbefalte innlegg

Jeg sto på jernbanetorget for et par uker siden og kom over to mustanger som sto parkert gata over trafikanten (ved jernbanetorget apotek for de som ikke forstod hvor jeg mente :bump ) Det sto en rød og en blå...den røde var vel en 71 mod. ellr no men, men det som slo meg mest var den blåe...Så ut som et replikabygd forsøk på den velkjente Ford Mustang Shelby Gt 500 Eleanor fra Gone in 60 seconds :D . Og jeg skal ikke klage for dette ekemplaret var Utrolig pent... Det var en relativt ung mann som kjørte den og hadden en nok så pen dame ved passasjersetet. :respect Det satt visst en 361 motor i den ellr no om jeg ikke tok feil... well

Kommer snart en film og et bilde av den...Noe som har noe specs/evt. sett denne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det som slo meg mest var den blåe...Så ut som et replikabygd forsøk på den velkjente Ford Mustang Shelby Gt 500 Eleanor fra Gone in 60 seconds :D . Og jeg skal ikke klage for dette ekemplaret var Utrolig pent... Det var en relativt ung mann som kjørte den og hadden en nok så pen dame ved passasjersetet. :respect Det satt visst en 361 motor i den ellr no om jeg ikke tok feil... well

Kommer snart en film og et bilde av den...Noe som har noe specs/evt. sett denne??

Tror det var den jeg og en kammerat så for ca 1 time siden, her i byen (kongsberg).. Vi fulgte etter den et stykke når den dro fra byen, da kjørte den mot drammen.. SINNSYKT fin bil!! Vi måtte bare kjøre etter for å få sett den ordentlig :P

* 00' Mercedes-Benz 220 CDI

* 89' Volvo 240 sedan

[x] 86' Volvo 240 stv

[x] 84' Mercedes-Benz 190E

[x] 90' Opel Omega A

Lenke til kommentar
Del på andre sider