sons of haukeli Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Hvordan er disse festet? er de bare til å dra rett av?? Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 er det likt som på Bluebird/sunny/Laurel så er det en halvmneklips mellom dørtrekk og sveiv som må fjærnes.. kan være litt vrien å få av. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Får kjøpt en spesialtang til det, koster el ca 100kr.. tar dem av på 5 sek med den Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Får kjøpt en spesialtang til det, koster el ca 100kr.. tar dem av på 5 sek med den spesialtang til sveiva eller klipset`? Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 spesialtang til sveiva eller klipset`? Til klipset.. en kjekk ting å ha om du har bil med vindussveiv... Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 må se om jeg får tak i det da! Er desverre bare vindussveiver på p11en! Skal sote rutene så da er det best å ta av dørpanelene. Får ta en test i morra på disse vindussveivene da! Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Et annet alternativ er å gå i sysakene til dama di, evt mora di og finne en heklekrok og dra av klipset med, men pass på så du ikke mister det... Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Eg bruker banlegvis ei spisstang og skrujern, kanskje 2 spisstenger. Går vanligvis greit, men pass på klipset, den spretter overalt, beste er nok å ta den av med døra igjen. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Kan være en idè med døra igjen ja, eneste er at da vil en få en del redusert lys, (hvis en ikke har lommelykt etc. da)... Tok ut rutene fremme i går, så nå står de i igjen, med 24% lysgjennomtrengelig film yodude Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Kan være en idè med døra igjen ja, eneste er at da vil en få en del redusert lys, (hvis en ikke har lommelykt etc. da)... Tok ut rutene fremme i går, så nå står de i igjen, med 24% lysgjennomtrengelig film yodude Ikke noen problemer underveis?? JEg skal sette på film med 18% lysgjennomtrengelse cheers Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hold ei papp plate foran ruta når du skal sette den inn igjen, slik at du ikke skraper opp filmen. Det er ei metall stang på dørene som har gjort det på mine, før jeg brukte papp i mellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Takk for tips! Blir nokk soting i morra da! litt utover dagen cheers Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Prøvde litt med og sote rutene på døra bak i dag.. *Host* Var ikkje like enkelt som på Micra'n..! Prøvde med trekant ruta montert i døra. Det gjekk ikkje så bra.. Og nå prøvde eg med og ta ut trekantruta, og ta av lista rundt den.. Men når det skulle sammen igjen, så vridde filmen seg bare.. (Ja ja, det er BilXtra film.) Vel vel, 5500 kroner for å sote bilen helt rundt, uten om frontruta.. Kanskje eg skal spare til det heller! Sparer jo en del penger med og ta ut rutene selv. Man får se! alacocaina Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Ikke noen problemer underveis?? JEg skal sette på film med 18% lysgjennomtrengelse cheers Neida, ikke problemer :cool: Måtte av med filmen jeg hadde på før, siden jeg var på EU kontroll. Måtte bort med Primerastripa og da :( Men nå er alt på igjen :coplight Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Neida, ikke problemer :cool: Måtte av med filmen jeg hadde på før, siden jeg var på EU kontroll. Måtte bort med Primerastripa og da :( Men nå er alt på igjen :coplight Tenker du aldri går til den plassen mer. Det gjelder å finne en ny plass som ikke er så nøye på sånt, men heller tenker på sikkerhet (bremser osv). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg