Skyline_401 Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 hei.. jeg skal sette på noen kanaler, å jeg lurte på om jeg kan bruke elektrode? har mange forsjellie elektrode.. eller skal jeg bruke noe annet? for jeg skal vel bare punkt sveise.. håper på svar så fort som mulig:) Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 hei.. jeg skal sette på noen kanaler, å jeg lurte på om jeg kan bruke elektrode? har mange forsjellie elektrode.. eller skal jeg bruke noe annet? for jeg skal vel bare punkt sveise.. håper på svar så fort som mulig:) Takker for svar:) bruk heller mig/mag sveis da slår alt seg mye mindere. Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodge_polara Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 ja!! :hammer :hammer elektrode på kanalene går sikkert på et vis, men det blir IKKE fint! bruk mig/mag/tig/tag/sag/bag alt blir bedre enn elektrode! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Heisann. Du kan fint bruke elektrode.anbefaler å bruke rustfri elektrode til sånn type jobb.de tenner fort og "renner"godt utover.anbefaler deg å prøve på noe før du går i gang med sveisinga.bruk Arosta elektode fra lincon 1,6-2mm. lykke til Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg