Gå til innhold

Valg 2005

Ranger emnet

Fres

Anbefalte innlegg

Vel, vel, dine anklagelser om personlig hets må jo være like utvannet som når en innvandrer kaller en nordmann for rasist :)

mange er lei av høre slike anklagelser, og mange fnyser bare av dem. Det gjør jeg og. Utnytting av disse begrepene synes jeg ikke det står repsekt av, det utgjør vel kun et dårlig svar som jeg, og mange med meg har hørt altfor mange ganger før.

Hørte forresten av SV skulle forby biler som brukte over en liter bensin per mil, noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjære 426hemi.. det eneste jeg mente med personlig hets var at du kalte meg en latterlig propagandaspreder..

kan også avkrefte at SV vil forby biler som bruker mer enn 1 liter pr mil. om dem da ikke har endret synet på saken i løpet av det siste året.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så er spørsmålet .. HVORFOR!

ingen av dere kan gi meg en god grunn .. alle sier bare "de vil senke avgifter"

jada.. de skal senke ALLE avgifter og alle skal få mindre i skatt og alle bommer skal bort .. og sykehusene skal få mer penger oog skolene skal få mer penger og grensene skal stenges for alle utenom de som handler hos svenskene..

det er rett og slett hva FRP lover .. noe som er UMULIG!! å innfri..

hvis ikke de vil slå landet konkurs da..

eller hvis de vil bruke hele fukings oljefondet .. (som bare er litt over et års statsbudsjet)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dere inbitte sosialister(spesielt SV folka) fortelle hva dere har tenkt å gjøre med straffenivået? Det er på tide å ENDRE hele systemet vi har. Straffen må stå i forhold til forbrytelsen! Sosialstene er altfor opphengt i å ta vare på de kriminelle! Vi MÅ begynne å STRAFFE de kriminelle og TA VARE PÅ ofrene! Forslag om 6 års fengsel for gutta som slo han fyren på Holmlia invalid? Hva er logikken i det? Og alle vet at de ikke må sone så lenge en gang. De skulle minst hatt 21 år. Det hjelper ikke hvor hard oppvekst de må ha hatt og hvor mye dop de har dytta i seg. Det er det USKYLDIGE offeret det går utover! Når du ødelegger noen sitt liv på den måten er det ikke synd på deg uansett! Det må de NAIVE sosialistene snart forstå! Norge har blitt fristed for krimielle(bortsett fra de som kjører fort med bil). Dette er det på tide å gjøre noe med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel frp det siste partiet eg ville stemt, men eg blir forbanna når en kaller ALLE frpere enslige egoister som driter i ungene. På samme måte som en del kaller alle til venstre for Høgre for jævla komunister.

Eg sitter i styret i en humanitær organisasjon som jobber for barn som trenger hjelp her i landet. Styrelederen som gjør en enorm jobb for å betre forholda for bl.a. sjuke barn er og aktiv i Frp.

Men at det på generell basis er mye meir egoisme i et samfunn der det store idealet er å klatre til topps, eller å kjøpe mest mulig er det ikkje tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så er spørsmålet .. HVORFOR!

ingen av dere kan gi meg en god grunn .. alle sier bare "de vil senke avgifter"

jada.. de skal senke ALLE avgifter og alle skal få mindre i skatt og alle bommer skal bort .. og sykehusene skal få mer penger oog skolene skal få mer penger og grensene skal stenges for alle utenom de som handler hos svenskene..

Det er faktisk mulig med en bedre fordeling av penger - mindre til stat og mer til kommune. Sosialisme betyr mer detaljstyring og sentralisering, som igjen betyr mer byråkrati. Et eksempel er sykehusreformen med Ap som hovedarkitekt. Denne har gitt mer byråkrati og høyere legelønninger, men ikke mer helse for pengene. Når Ap i tillegg er i lomma til LO skjønner jeg at de sier at dette er umulig.

SV snakker høyt om behovsprøvd barnetrygd. De vil altså ta fra noen barnetrygden, og bruke pengene de sparer til å ansette byråkrater til å bestemme hvem som skal få barnetrygd. Fornuftig? Kanskje dersom du er på leting etter jobb i det offentlige.

Stem hva du vil, men sørg for at sosialistene ikke får makt!

88 Ford sierra Cosworth (sommerbil)

99 Audi S4 (konebil)

95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avgiftene på bil og bensin har gått mest opp de årene vi har hatt KRF i regjering...

Nåja..Forrige gang det var store endringer i avgifter på bil var i 95/96..

Da gikk avgiftene ned. Blant annet ble avgiftene på Airbag, katalysator og andre sikkerhets/miljø-dippedutter i bil fjernet.

Hvilket parti var det som i utgangspunktet innførte avgifter på sikkerhetsutstyr?

Tviler på at du er gammal nok til å huske! ;)

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste muligheten til å få ett bedre veinett i oslo for alle de pengene de får inn er å effektivisere. Men har de tatt med P-bøter, fartsbøter osv. ALt dette burde gått til utbygging og sikkring av veinettet i norge. Med bedre sikkerhetskontroller i innleide selskaper til nybygging og vedlikehold av veinettet. Og drite i alle de bortaksta pengene de bruker på kontorer midt i Oslo. Hvor halvparten av de som jobber der bare flytter pappir fra ett sted til ett annet. Har jobba for vegdirektoratet og div andre statelige etater. Og alle bruker penger som om de skulle hatt altfor mye av dem.

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider