fribbern Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Hvorfor har jeg en rød prikk ved siden av nicket mitt? hva betyr det? Hvordan får man bilde under nicket sitt, som de fleste her på forumet har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Hvorfor har jeg en rød prikk ved siden av nicket mitt? hva betyr det?Hvordan får man bilde under nicket sitt, som de fleste her på forumet har. rød prikk betyr som regel at personen ikke er pålogget, men i ditt tilfelle vet jeg ikke- Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Glem denne posten. jeg kjønte det:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg