eiriksmil Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Bilen er sannsynlig 97-99 modell. Det er ikke GS eller GT iallefall! Mest sannsynlig en GSX HVIS det er over 400hk! Denne har AWD (4hjulsdrift) mens GST'en har FWD (forhjulsdrift). Det sitter kun turbo originalt i GST og GSX. Motor er lik i disse! 210hk originalt! Jeg vet at GSX har firehjulsdrift, det var derfor jeg lurte. 400 på forhjulene er noe dritt, men 400 på alle fire, da snakker vi klasse. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18t Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg vet at GSX har firehjulsdrift, det var derfor jeg lurte. 400 på forhjulene er noe dritt, men 400 på alle fire, da snakker vi klasse. Da er det isåfall 250hk av de 400 på ferie eller har gått til streik, for den bilen går IKKE godt!!! Siter Audi Coupe- Mitt nye prosjekt Audi Princess;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Da er det isåfall 250hk av de 400 på ferie eller har gått til streik, for den bilen går IKKE godt!!! Skulle akkurat til å si det!Har lekt litt med han der! Eclipse er jo ikke akkurat noen skjeldenhet heller, har sett minst 4 stk bare i halden fram og tilbake fra jobb idag + at kammeraten min eier en rød Gsx, går greit men ikke noe å spes. i forhold til andre japanske sportsbiler! edit:skrive feil Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Da er det isåfall 250hk av de 400 på ferie eller har gått til streik, for den bilen går IKKE godt!!! Enig! Aksa mot den med en 325.. Den hadde ikke noe den skulle ha sagt da! Bare masse lyd i den.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18t Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 han drev å dragga endel med vanlige biler i byen for noen dager siden, men kjørte plutselig til sides da typen min med en S2 ville dra litt hellothere Siter Audi Coupe- Mitt nye prosjekt Audi Princess;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg