Gå til innhold

Eclipse i Trondheim, flatåsen

Ranger emnet

Jonolav95

Anbefalte innlegg

Bilen er sannsynlig 97-99 modell. Det er ikke GS eller GT iallefall! Mest sannsynlig en GSX HVIS det er over 400hk! Denne har AWD (4hjulsdrift) mens GST'en har FWD (forhjulsdrift). Det sitter kun turbo originalt i GST og GSX. Motor er lik i disse! 210hk originalt!

Jeg vet at GSX har firehjulsdrift, det var derfor jeg lurte. 400 på forhjulene er noe dritt, men 400 på alle fire, da snakker vi klasse.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Jeg vet at GSX har firehjulsdrift, det var derfor jeg lurte. 400 på forhjulene er noe dritt, men 400 på alle fire, da snakker vi klasse.

Da er det isåfall 250hk av de 400 på ferie eller har gått til streik, for den bilen går IKKE godt!!!

Audi Coupe- Mitt nye prosjekt

Audi Princess;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det isåfall 250hk av de 400 på ferie eller har gått til streik, for den bilen går IKKE godt!!!

Skulle akkurat til å si det!Har lekt litt med han der! Eclipse er jo ikke akkurat noen skjeldenhet heller, har sett minst 4 stk bare i halden fram og tilbake fra jobb idag + at kammeraten min eier en rød Gsx, går greit men ikke noe å spes. i forhold til andre japanske sportsbiler!

edit:skrive feil

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider