Gå til innhold

forsterker problemer!!

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

har en RF 200s forsterker som jeg har fått litt probs med.. hver gang jeg tar en venstre sving eller det rister litt i veien(les: bilen) så hopper bassen av.. og jeg greier så absolut ikke å skjønne ka i hælvette som feiler tingen..

forsterkeren er bare 1 uke gammal oxo.. funka fint i 3-5 dager.. og så når jeg sku hjem te bergen fra skien så klikka det for den..

erre noen her som muligens vet ka som er feil eller hva som evt kan hjelpe meg mot dissa "av hoppa"???

all hjelp motas med evig takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

har en RF 200s forsterker som jeg har fått litt probs med.. hver gang jeg tar en venstre sving eller det rister litt i veien(les: bilen) så hopper bassen av.. og jeg greier så absolut ikke å skjønne ka i hælvette som feiler tingen..

forsterkeren er bare 1 uke gammal oxo.. funka fint i 3-5 dager.. og så når jeg sku hjem te bergen fra skien så klikka det for den..

erre noen her som muligens vet ka som er feil eller hva som evt kan hjelpe meg mot dissa "av hoppa"???

all hjelp motas med evig takk!!

Må jo være dårlig kontakt et sted. Er det 2 eller 4 kanaler?

Hvis det bare er 2 kanaler kan det være phono kabel, signalstrøm eller vanlig strøm. 4 Kanaler og det bare er bassen så er det phonokabel antagligvis.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg kjenner en som hadde en forsterker som oppførte seg slik (var vel en kenwood). Men saken er at det røk den et par dager senere, så han måtte kjøpe en ny. Fikk vite av de i butikken at den ikke holdt til å drive subbene ha hadde, og fikk installasjonen av ny gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...