Gå til innhold

242 vs pv

Ranger emnet

rpm-racing

Anbefalte innlegg

hva ville dere valgt??

hva må gjøres med pvn for og ha 1030/31 bakaksel

og watt link four link?

og hva må gjøres med 242? :fire:

Det er jo et håpløst valg; HUMMER og KANARI bare at det står Volvo på begge. 242 er klart mer moderne og enklere å bygge for god vegholdning. 242 er også enklere å få tak i, både innkjøp av bil og deler.

Men PV er veteran og derfor billig å eie (lav forsikring, ingen årsavgift).

Det kommer helt an på hva du skal bruke bilen til, og det finnes selvfølgelig ikke noe fasitsvar.

Personlig har jeg valgt 242... :wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et håpløst valg; HUMMER og KANARI bare at det står Volvo på begge. 242 er klart mer moderne og enklere å bygge for god vegholdning. 242 er også enklere å få tak i, både innkjøp av bil og deler.

Men PV er veteran og derfor billig å eie (lav forsikring, ingen årsavgift).

Det kommer helt an på hva du skal bruke bilen til, og det finnes selvfølgelig ikke noe fasitsvar.

Personlig har jeg valgt 242... :wave

ingen årsavgift stemmer ikke helt, 200kr i året.. og det finnes også 242 som er veteran nå...

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen årsavgift stemmer ikke helt, 200kr i året.. og det finnes også 242 som er veteran nå...

Ja, så sant! Glemte de 200 kronene og 242 -75 (og snart -76)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal bli slutt på veteran regelen ganske snart etter hva jeg har fått med meg,76 modell biler blir mest sannsynlig det siste året man får veteran identitet på.. jeg har selv en 75 modell 242,og jeg betaler 180kr året i årsavgift og 520kr året i forsikring på den :)

når og vis den nye regelen trer i kraft,noe som den nok også vil gjøre siden vi bor i norge,vil nok verdien på 75 og 76 modell 242 biler øke drastisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal bli slutt på veteran regelen ganske snart etter hva jeg har fått med meg,76 modell biler blir mest sannsynlig det siste året man får veteran identitet på.. jeg har selv en 75 modell 242,og jeg betaler 180kr året i årsavgift og 520kr året i forsikring på den :)

når og vis den nye regelen trer i kraft,noe som den nok også vil gjøre siden vi bor i norge,vil nok verdien på 75 og 76 modell 242 biler øke drastisk..

det er nok bare rykter det der du...

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider