otis Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 jepp :) nå er vinteren kommet, så alle pære trærne er forlengst visnet Bra innlegg otis! :pimp dine erfaringer kan alle lære av. Men mon tro om det er lett å bytte sokkel? hmm Du trenger ikke å bytte sokkel, men bare litt filing og pressing så passer det skal du se :) Forøvrig sier jeg takk for respons. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 Lyspære skrives forsåvidt med et ord. :win Siter - 94 Mazda 626 2.5 V6 - 95 Mazda 626 2.5 V6, Delebil [X]96 Mazda 323F 1.8 Muligens KL-ZE i fremtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 Det er ett stort problem, vi har ikke noe elektrisk-forum denne tråden kan ligge, så den bør nok ligge der den gjør... Tror kanskje jeg greide å bytte om blinklyspærene mine i går, det blinker til feil side foran, noen som kan fikse det med vag-com, har en opel kapitän.... Pass forresten alltid på å holde i jordingen når du stapper fingern inn i pæreholderen.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg