Gå til innhold

De tomme feltene?

Ranger emnet

FiveTen

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har 9 vippebrytere.. er fra hella. (om du har sett en nyere buss fra Vest-Busscar fra innsiden så veit du hvilke det er. sånne store som er på dash'en) skal ta bilder en annen dag.

har ex. ting som PC, 1000metere, , tåkelys, nødblink, defogger bak. ikke alle har funksjon men har 9 for å få fylt opp alle plassene.

Nei! Har ikke sett di bryterne!

Men "ekstra ryggelys(arb. lys)". Hvor har du montert disse på utsiden av bilen? Det er vel ikke plass inni de orginale baklyktene!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

eg har nødblink, sigtenner, varmetråer å nivå-reguleringa.. har også någen tomrom der ja. men planen e å få inn någen flerne brytere, f.eks større ryggelys. me "svarte" ruter ser man nesten fåkk hål når man rygge i mørket..

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...

Hei igjen... :)

Hva slags spiller er det deR?

Ser ut som en Sony CDX et eller anna?

Locked: Bilde av de bussbryterne?

Edit: Volvo 240 1986: Fint, men spesiellt, du skulle kanskje fått like "meter" der oppe...

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen... :)

Hva slags spiller er det deR?

Ser ut som en Sony CDX et eller anna?

Locked: Bilde av de bussbryterne?

Edit: Volvo 240 1986: Fint, men spesiellt, du skulle kanskje fått like "meter" der oppe...

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

sony cdx-m7850 http://www.sony.no/view/ShowProduct.action?product=CDX-M7850&site=odw_no_NO&pageType=Overview&category=ICA+CD+Tuners , om det var meg du siktet til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider