FiveTen Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 HVA i all verden skal jeg gjøre med de tomme feltene rett over varmeapparat-justeringen? Hadde nivåregueling der, men har montert den vekk pga. lekasje, men blir så VELDIG tomt der med bare nødblink og bakrute-varmer! Hva har dere der? Og hva slags forslag har dere tila at jeg kan montere der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Sigarett-tenner, tåkelys-bryter (ikke i bruk), 1000-meter bryter, tåkelysbryter (ikke i bruk), varme i vindu, varselblink.. Det har jeg.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Samme har jeg, bare at tåkelys har jeg ikke og 1000 meter er ikke i bruk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 dytt inn CDspiller'n der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiveTen Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Nei, CD-spilleren har jeg oppe, over luft-ut-kommet! (fant ikke på noe passende navn i farta, men dere sjønner hva jeg mener!:)) Men, tåkelysbryteren står jo til venstre for instrumentpanelet, og 1000-meterbryter?? Er den da parallellkoblet slik at den virker i tillegg til spaken ved styret som man egentlig bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 har 1000 meter, varme i bakrute, varme i speil, nødblink, og en til noe neonlys.... Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 legg inn bryter der, som gir støt til den som bruker den. så spør passasjerene: hva er den bryteren? så bare sier du: jeg vet faktisk ikke! ender opp med at de prøver og får støt.. ahhaahah Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 slik har jeg det.. :drive2 http://photobucket.com/albums/v299/vomaz/?action=view¤t=bilderfra24017.jpg har satt inn nivåbrytern istede for voltmeteret og motortemp istedefor amp-meteret... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 dytt inn CDspiller'n der.. har du bilde av cd spiller montert der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Men, tåkelysbryteren står jo til venstre for instrumentpanelet, og 1000-meterbryter?? Er den da parallellkoblet slik at den virker i tillegg til spaken ved styret som man egentlig bruker? Tåkelys foran.. Separat bryter for bak til venstre for instrumentpanelet.. Det er vel egetnlig en smaksak.. ;) Bryter til 1000-meterene er for å slå de av ved eventuelle feil, feks at releét brenner seg, så det ikke hjelper å dimme.. For ja, de slår seg av og på med spaken man alltid bruker ;) Kan også hende at du ikke har lyst til å bruke 1000-meterea, så da er det abre å slå dem av :) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 slik har jeg det.. :drive2 http://photobucket.com/albums/v299/vomaz/?action=view¤t=bilderfra24017.jpg har satt inn nivåbrytern istede for voltmeteret og motortemp istedefor amp-meteret... 11% off-topic...men noen syke sveise på "stab-staga" i motorrommet ditt Vomaz hellothere Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Har så lite som mulig der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 har du bilde av cd spiller montert der? det er ihvertfall veldig pent med cd-spiller`n der hayabuza har sin syns j...! skal se om j finner noen bilder av denne montasjen, tror kanskje j har det liggende ett sted... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 jeg har 9 vippebrytere.. er fra hella. (om du har sett en nyere buss fra Vest-Busscar fra innsiden så veit du hvilke det er. sånne store som er på dash'en) skal ta bilder en annen dag. har ex. ting som PC, 1000metere, ekstra ryggelys(arb. lys), tåkelys, nødblink, defogger bak. ikke alle har funksjon men har 9 for å få fylt opp alle plassene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 har du bilde av cd spiller montert der? skal prøve å få tatt noe.. evt. prøve å riste noen ut av min gamle hd.. Stay tune'd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg