Gå til innhold

vurderer sterkt dette anlegget.. hva mener dere???

Ranger emnet

primal

Anbefalte innlegg

var og hørte på anlegg til vinter bilen i går og fikk ett tilbud jg nesten ikke kan si nei til. men hva syntes dere om dette oppsette?

forsterker-kicker KX700.5

subb- pioneer PRS 12"

frontsett___ TS-M7 PRS mid

TS-T3 PRS diskant

UD_N2 PRS filter

kommer ikke til og bruke filteret pga skulle ha aktivt fronsett..

takker for alle meninger:D

mvh rino

136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06)

134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ingenting om at han skal handle det brukt,

var og hørte på anlegg til vinter bilen i går og fikk ett tilbud jg nesten ikke kan si nei til.
. det vil nå jeg si høres ut som han har vært hos en forhandler og hørt.

Og jeg ville personlig aldri gått for Kicker, det fordi jeg syns kicker er alt for mye fokus på kraft og høy lyd vs SQ, jeg liker pioneer spillere, men har ikke hørt så mye på sub'ene deres, så dem vil jeg ikke utale meg om.

Hva slags pris har du fått på det? det kan kansje hjelpe mer på om folk mener om du skulle gått for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var og hørte på anlegg til vinter bilen i går og fikk ett tilbud jg nesten ikke kan si nei til. men hva syntes dere om dette oppsette?

forsterker-kicker KX700.5

subb- pioneer PRS 12"

frontsett___ TS-M7 PRS mid

TS-T3 PRS diskant

UD_N2 PRS filter

kommer ikke til og bruke filteret pga skulle ha aktivt fronsett..

takker for alle meninger:D

mvh rino

forsterkeren er vel ok. pioner har jo kommet seg litt på og lage subber også. men det frontsette mener jeg låter mindre bra. ville heller satset på fokal frontsett..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsterkeren er vel ok. pioner har jo kommet seg litt på og lage subber også. men det frontsette mener jeg låter mindre bra. ville heller satset på fokal frontsett..

vet du overhode hva du snakker om? har du hørt det frontsettet der spille i en bil der det er skikkelig montert noen gang? har til gode å høre focal som spiller bedre enda jeg faktisk.... :nono:

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du overhode hva du snakker om? har du hørt det frontsettet der spille i en bil der det er skikkelig montert noen gang? har til gode å høre focal som spiller bedre enda jeg faktisk.... :nono:

Har nu fått 2 plass i konkuranse med focal så det kan nu ikke låte så ræve.. han har enda til gode å høre pioner spille bra...

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nu fått 2 plass i konkuranse med focal så det kan nu ikke låte så ræve.. han har enda til gode å høre pioner spille bra...

hvilken konkuranse da om jeg tørr spørre? pioneer PRS serien er pioneer sin referanse serie,og kan IKKE sammenlignes med de andre i TS serien...litt merkelig det der,alle som ikke konkurerer i EMMA har vist biler som spiller bedre enn vi som gjør det,hvorfor ikke bli med en gang??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skule gjerne prøvd meg i EMMA jeg, men har utstyr som ikke er av "godkjente" merker, så...

vist du stiller som utfordrer,så er ikke det noe problem,da kan alt utstyr brukes...men det er mulig du har fått "sponset" utstyr,og blir det verre å stille i utfordrer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sponset av noen nei. men er det samme opplegg for emma som for db-drag at første konkuransen er gratis, eller hva koster det å delta? var ikke så veldig oversiktlig den web-siden dems.

er vel litt off topic dette men.[/quote

mener det er 300kr for delta....send en mail til ketil i emma norway du,så får svar på det meste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider