Gå til innhold

vurderer sterkt dette anlegget.. hva mener dere???

Ranger emnet

primal

Anbefalte innlegg

Vet du ikke så mye om prisen han skal betale for det da... :p

Er nok hos en forhandler ja.

Pioneer kan tingene sine dem. Lager vel ikke ODR for morro skyld!

Jeg vet hva veiledende pris er, og hva innkjøpsprisen ca ligger på, så da er det ikke så vanskelig å forestille seg en ca pris som han har fått.

Blir vel litt feil å blande ODR inn i denne diskusjonen, der er jo prisen vesentlig høyere.... (for høy i forhold til annet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sponset av noen nei. men er det samme opplegg for emma som for db-drag at første konkuransen er gratis, eller hva koster det å delta? var ikke så veldig oversiktlig den web-siden dems.

er vel litt off topic dette men.

Om du tror det eller ei.. Du kan konkurrere med Zapco.. Det fins en importør, som støtter oss, som uofisielt tar det merket inn till landet. IKKE spør om hvilken..

Å delta koster 300.- i utfordrer og ammatør.

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grund ble jeg svensk mester med disse komponentene (untatt forsterkeren) Vill ikke påstå at de er bedre enn focal, da jeg aldrig har eid en focal høytaler.

var og hørte på anlegg til vinter bilen i går og fikk ett tilbud jg nesten ikke kan si nei til. men hva syntes dere om dette oppsette?

forsterker-kicker KX700.5

subb- pioneer PRS 12"

frontsett___ TS-M7 PRS mid

TS-T3 PRS diskant

UD_N2 PRS filter

kommer ikke til og bruke filteret pga skulle ha aktivt fronsett..

takker for alle meninger:D

mvh rino

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken konkuranse da om jeg tørr spørre? pioneer PRS serien er pioneer sin referanse serie,og kan IKKE sammenlignes med de andre i TS serien...litt merkelig det der,alle som ikke konkurerer i EMMA har vist biler som spiller bedre enn vi som gjør det,hvorfor ikke bli med en gang??

Konkuransen var i det EMMA som hadde, men det var bare en uofesilell siden dem ble holdt i alta. så da kunne jeg også stille med mitt annlegg for ble nektet å delta før med sounstreem produkter p.g.a. noe trøbbel mellom dem og hifiklubben vis. er ikke sikker på det men det var nu ikke gokjent alle komponentan. Men dommerne var fra EMMA eller det het val noe annet da etter det æ husker. er vel ca 6 år siden nu..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider