Gå til innhold

Turle eller autoglym?

Ranger emnet


Pater

Anbefalte innlegg

kan ikke sammenligne de produktene engang.. autoglym er milevis foran turtle når det gjelder kvalitet..

 

andre meget bra produkter er meguiars.. cartech.. lahega..

hold deg unna turtle.. velg en av de andre

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sammenlikne Turtle greiene og Autoglym, Meguiars, Lahega blir for dumt.

Er to vidt forskjellige ting.

 

Jeg har brukt både Autoglym og Meguiars. Jeg er i tvil om hvem som er best av dem men er knall produkter begge to.

 

Siste jeg brukte på min bil var Meguiars deep crystal polish. Bilen min har aldri vært så rød noen gang! Knall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autoglym er ikke så dyrt om man bare går de rette stedene (og har de rette rabattene)..

Autoglym's 03B rubbing (koster 150,- for en liter) og Super resin polish (tror det er rundt hundrelappen) og topper det hele med den derre hardvoksen (den er vel litt dyrere tror det er 150,- for den også..)

 

Brukte det iallefall på min tidligere audi, (en lyserosa en som hadde stått "inpounded" i tre år) ble knall rød etter noen timer med polermaskinen...

 

Prøvde nylig Meguiars også, og har blitt svært fornøyd med resultatet. Syns igrunn denne var dyrere enn autoglym...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autoglym mener jeg.. rubba min bil når jeg kjøte den.. resultatet ble VELDIG BRA.. utrolig fornøyd..

 

Om du er naf medlem så kan du kjøpe autoglym pakke.. består av polish, shampoo, ekstra gloss protection, svamp og litt polerings duker.. har polert 4 ganger med den pakka.. har enda litt igjen.. brukte rubbingen til autoglym å. Gut resultat.

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polerte bilen min med turtel i dag, ble ikke så gæli :)

men autoglym er best, men dyrest.

 

 

Mvh Erik

 

Om autoglym er dyrere enn turtle handler du på feil steder.. Turtle er faktisk som regel dyrest av de to..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hva er best av autoglym og Meguiars da? eller går det for det samme?

 

 

Kommer litt ann på hva du foretrekker.. jeg liker autoglym best av de to.. noe tyngre og jobbe med.. men syns det gir bedre resultat.. men vil du derimot ha et lettjobbet produkt som kjapt gir bra resultat så er meguiars merket for der.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det skal være lettvint, så setter man bort bilen til noen andre som gjør det...... hvilken av den autoglym bruker du da? den rosa er sånn paint renovaiter ell noe i den duren, og så er det en rød og en svart som er polering tror jeg..... bruke den røde eller den svarte?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår