Pater Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 hvis man skal rubbe og polere bilen, hva er best? autoglym eller turtlewax? rød bil.... autoglym på statoil, og turtlewax på shell.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 kan ikke sammenligne de produktene engang.. autoglym er milevis foran turtle når det gjelder kvalitet.. andre meget bra produkter er meguiars.. cartech.. lahega.. hold deg unna turtle.. velg en av de andre Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Turtle suger hard i forhold ja. Autoglym er bedre. Hørt mye positivt om Meguiars også, men har ikke testa det sjæl. -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Å sammenlikne Turtle greiene og Autoglym, Meguiars, Lahega blir for dumt. Er to vidt forskjellige ting. Jeg har brukt både Autoglym og Meguiars. Jeg er i tvil om hvem som er best av dem men er knall produkter begge to. Siste jeg brukte på min bil var Meguiars deep crystal polish. Bilen min har aldri vært så rød noen gang! Knall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 For å si det slik da.. Turtle er som Jamex.. alle har hørt om det.. derfor kjøper mange det.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Polerte bilen min med turtel i dag, ble ikke så gæli :) men autoglym er best, men dyrest. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Autoglym er ikke så dyrt om man bare går de rette stedene (og har de rette rabattene).. Autoglym's 03B rubbing (koster 150,- for en liter) og Super resin polish (tror det er rundt hundrelappen) og topper det hele med den derre hardvoksen (den er vel litt dyrere tror det er 150,- for den også..) Brukte det iallefall på min tidligere audi, (en lyserosa en som hadde stått "inpounded" i tre år) ble knall rød etter noen timer med polermaskinen... Prøvde nylig Meguiars også, og har blitt svært fornøyd med resultatet. Syns igrunn denne var dyrere enn autoglym... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Sonax er bra. Enkel å skille flaskene fra hverandre også, nummerert med 1 til 3 etter hvor slitt lakk du skal behandle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Autoglym mener jeg.. rubba min bil når jeg kjøte den.. resultatet ble VELDIG BRA.. utrolig fornøyd.. Om du er naf medlem så kan du kjøpe autoglym pakke.. består av polish, shampoo, ekstra gloss protection, svamp og litt polerings duker.. har polert 4 ganger med den pakka.. har enda litt igjen.. brukte rubbingen til autoglym å. Gut resultat. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Polerte bilen min med turtel i dag, ble ikke så gæli :)men autoglym er best, men dyrest. Mvh Erik Om autoglym er dyrere enn turtle handler du på feil steder.. Turtle er faktisk som regel dyrest av de to.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Bruker selv Autoglym på min bil, men skal prøve sonax sin lakkrens imorgen. Turtle har jo forskjellige utgaver også, er det ikke platinum den nye heter? Men samme gjelder vel autoglym.. Biltema er iallefall ubrukelig.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 så hva er best av autoglym og Meguiars da? eller går det for det samme? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Vil si at Simoniz også er bra NOK poleringsmiddel. Holder veldig lenge en slik boks, men den er kanskje litt vanskeligere å få av igjen enn mange andre merker. Bra polering får du ihvertfall. Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 så hva er best av autoglym og Meguiars da? eller går det for det samme? Kommer litt ann på hva du foretrekker.. jeg liker autoglym best av de to.. noe tyngre og jobbe med.. men syns det gir bedre resultat.. men vil du derimot ha et lettjobbet produkt som kjapt gir bra resultat så er meguiars merket for der. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 om det skal være lettvint, så setter man bort bilen til noen andre som gjør det...... hvilken av den autoglym bruker du da? den rosa er sånn paint renovaiter ell noe i den duren, og så er det en rød og en svart som er polering tror jeg..... bruke den røde eller den svarte? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg