Gå til innhold

ting som ikke hører til i bilen orginalt.

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

heh, leste for en tid tilbake om folk som hadde funnet diverse morsomme ting i golfene sine, som stammet fra fabrikken. Et eksempel var en VW skje, fra spisesalen på vw fabrikken, denne ble funnet under gulvteppet på en einser.

Og andre ting som et pappkrus med vw logo på inni et hulerom på en golf 3..

Jeg er av typen som aldri bruker solskjermen..er det skarpt lys hiver jeg på brillene..Og da jeg satt og koblet stereo i dag så sjekket jeg tilfeldigvis solskyggen min, og langt inni plastlomma, lå denne :

25082005fremfring0010qj.jpg

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

closeup:

25082005fremfring0041qa.jpg

Dette er vel en komp.test kvittering ? og som dere ser er det lavere verdi på sylinder 2, enn de andre..Hehe, Noe galt med det? Vet ikke om dette er noe som har ligget der fra fabrikken, men morro var det uansett og finne noe sånnt i sin egen bil :)

Fortell din historie om ting du har funnet..

trenger ikke nødvendigvis være fra fabrikken, men noe morsomt du har funnet et eller annet sted i bilen som du ikke var klar over ..

Og for og runde av , så kan jeg fortelle at jeg fant 60.- i 10'ere og 20'e kroninger under baksetet også i dag :)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et garantibevis på Eibach-fjærene som står på bilen under teppet i bagasjerommet, der reservehjulet ligger..

Var kanskje ikke så spesielt, men fant det når jeg rengjorde den, og på det beviset stod artikkelnummeret til fjærene, noe som gjorde jobben med å finne TUV-papirer mye lettere.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en tjekkisk "10øring" (eller noe med tilsvarende verdi, den så iallefall kjip ut), inni dashbordet et sted. Lurer på hvem som har mistet den der, og når.

Jeg har også funnet diverse "ok"-klareringer på diverse kvalitetssjekker på ting og tang under gulvteppet. Stemplet 1995, det året bilen ble laget.

Veldig koselig egentlig, omtrent som å bla i et fotoalbum

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en tjekkisk "10øring" (eller noe med tilsvarende verdi, den så iallefall kjip ut), inni dashbordet et sted. Lurer på hvem som har mistet den der, og når.

Jeg har også funnet diverse "ok"-klareringer på diverse kvalitetssjekker på ting og tang under gulvteppet. Stemplet 1995, det året bilen ble laget.

Veldig koselig egentlig, omtrent som å bla i et fotoalbum

Litt offtopic, og mulig jeg er helt på villspor men ble ikke mondeo '94 + produsert i tsjekkia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider