Gå til innhold

gromme 17" hjul til Golf3 og lignende biler

Ranger emnet

diZrupt0r

Anbefalte innlegg

17" AEZ felger med BF Goodrich dekk. brukt en sesong. skikkelig bra stand på både felger og dekk.

205/40-17". felgene er 8" brede mener jeg å huske (det er en kamerat av meg som selger disse)

Selges fordi bilen de satt på (Golf 3 GTI) ble brukt som innbytte hos en VAG-forhandler

det er 5x100 boltsirkel

disse kostet over 14k veiledende

felgene står i nærheten av lillestrøm

seriøse bud mottas på mail: olearnf@frisurf.no

felg2.jpg

felg1.jpg

felg3.jpg

2011 VW Golf 1.6 TDI

x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition"

x - 1989 Saab 900 Turbo 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om disse passer på Vw polo 2003 mod? hvilken pris hadde han tenkt seg? En kompis av meg lurer på om de passer til Opel omega 92mod.

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cool

Vet du om disse passer på Vw polo 2003 mod? hvilken pris hadde han tenkt seg? En kompis av meg lurer på om de passer til Opel omega 92mod.

hvis det er 5 bolter på den poloen så regner jeg med at de passer.

utifra http://www.oz-racing.de/liste.htm så ser det ut som om det er 5x110 boltsirkel på Opel Omega, og da passer ikke felgene.

2011 VW Golf 1.6 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by magzmod

Felgene passer ikke til noen av bilene.

Polo har 4 x 100, Omegaen 5 x 110.

du har rett når det gjelder omegaen, men nyeste Polo har 5 bolter.. bare se her:

http://www.volkswagen.no/tools/wip/view.pm?conf=volkswagen&cat=modell/polo/utstyr/1_utstyr/6_felger_og_dekk&tpl=utstyr

og i følge oz-racing så er dette 5x100.. så felgene passer 2003mod polo

2011 VW Golf 1.6 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by diZrupt0r

du har rett når det gjelder omegaen, men nyeste Polo har 5 bolter.. bare se her:

http://www.volkswagen.no/tools/wip/view.pm?conf=volkswagen&cat=modell/polo/utstyr/1_utstyr/6_felger_og_dekk&tpl=utstyr

og i følge oz-racing så er dette 5x100.. så felgene passer 2003mod polo

Da var jeg litt for raskt ute. Var ikke klar over at Polo var 5-bolter, men det stemmer nok, siden den dilter etter Golf.

Kanskje det blir nye felger, Cool?

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...