FUNNY 323 GTR Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Hei noen som kan fortelle meg hvor jeg kan kjøpe gassdempere foran til min 323 GTR???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ochagenes Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Mazda, orginaldempenere er gassdempere afaik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FUNNY 323 GTR Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 jeg hørte med mazda på ensjø å de mente at de var olje , men var ikke sikre!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Sjekk her: http://www.mobeck.com/mt/KomplettChassis.asp :D Ikke gass dempere da, men gromt senkesett! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Haha sånn har fjærbeina mine sett ut en gang damndamn Anyway... KYB har gassdempere til GTR, hvertfall bak. Usikker på de foran da de ikke står til GT-R i katalogen men de står til 1.8 turbo (Hi Power Engine) med samme dempere bak. Er kanskje ment for GTX, eller er det samme? Er lagervare i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FUNNY 323 GTR Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 jeg fikk tak på kyb gass bak til -93 mod men ikke foran de hadde til -92 mod foran er litt usikker på om de vil passe!! noen som har noen tips der??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg