Volvoturbo240 Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Er det denne som står på Kolstadflata??? Stemmer..! står i sjetnemarka nå da..! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 må husk ditt andre prosjekt å da! altså 740 plastrakket! hehe! blir bra denj 18 ja! hehe! får vell sjå litt mer på bila di da! glede mæ t å sjå resultate på både 242n å korrdan 740n bli! hehe! itjnå såm e likar enj å lage ting sjøl! hehe Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Ok.. Et bra utgangspungt det!!! En den grå 244 som står her med vøttestola i? ka e det med den? nå prosjækt t en kompiss eller? Bor på kolstadflata eg å sjøh! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Ok.. Et bra utgangspungt det!!! En den grå 244 som står her med vøttestola i? ka e det med den? nå prosjækt t en kompiss eller? Bor på kolstadflata eg å sjøh! Kjenne ikke han som eie den! Vet bare at det er en 91 model.. Thats it.. Bor i sjetnemarka jeg! Kjenne han som har den sølvgrå 745en som står dær da..! med delskinn..! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 må husk ditt andre prosjekt å da! altså 740 plastrakket! hehe! blir bra denj 18 ja! hehe! får vell sjå litt mer på bila di da! glede mæ t å sjå resultate på både 242n å korrdan 740n bli! hehe! itjnå såm e likar enj å lage ting sjøl! hehe Skal ikke glemme den..! dragcar Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 d e bra! bli vell rått ja tenke æ! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Da har jeg montert breie baklys..! Baklys ble pusset ned og lakkert med klarlakk før montering... http://ovlov.no/gallery/album02/PIC_0008_002 Vidre planer får kvelden og i morgen blir å gjøre ferdig spaklinga over bakfangeren! Og montere plastfanger og en MINDRE hengerkrok...! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Ikke værst! -Det kommer seg, det kommer seg !! :) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Mindre hengerkrok og alu skinnen får støtfanger bak er montert..! Skjørtet under bakfanger og leppa foran er lakkert og skal monteres i morgen..! Hvis jeg får tid blir frontfanger også byttet til plast.. Så blir det en liten fotosession... Håper jeg får tak i en usa front og hvite blink snart, ser virkelig fram til det..! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Hey hey, en 242 =) Kjøper meg en Volvo 242 GL i morgen jeg å, 79-mod - 79-mod - km: 312.000 - eu-ok januar - litt rust i kanalene bak - årsavgift bet - sommer dekk og vinter dekk - 7500,- Er fortsatt litt usikker, siden jeg ikke vet om bilen kan gå i dass, men siden den er godkjent i år er iallefall bilen trygg i 2år sånn sett. Kanskje noen her kan få meg til å bestemme meg? Skal først og fremst ha en bil jeg kan ha i vinter, som jeg også kan more meg litt med. BILDE AV BILEN 1! BILDE AV BILEN 2 OBS. ER IKKE SKILTER PÅ BILDET, MEN ER SKILFTER PÅ DEN NÅ, BLIR DET KJØP SÅ HENTER JEG DEN I MORGEN! (En ting jeg la merke til da jeg peilet oljen på den idag, så kom det litt hvit røyk ut av peilehullet på motoren, kan det bety noe spesiellt? Noe farlig?) Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Hey hey, en 242 =) Kjøper meg en Volvo 242 GL i morgen jeg å, 79-mod - 79-mod - km: 312.000 - eu-ok januar - litt rust i kanalene bak - årsavgift bet - sommer dekk og vinter dekk - 7500,- Er fortsatt litt usikker, siden jeg ikke vet om bilen kan gå i dass, men siden den er godkjent i år er iallefall bilen trygg i 2år sånn sett. Kanskje noen her kan få meg til å bestemme meg? Skal først og fremst ha en bil jeg kan ha i vinter, som jeg også kan more meg litt med. BILDE AV BILEN 1! BILDE AV BILEN 2 OBS. ER IKKE SKILTER PÅ BILDET, MEN ER SKILFTER PÅ DEN NÅ, BLIR DET KJØP SÅ HENTER JEG DEN I MORGEN! (En ting jeg la merke til da jeg peilet oljen på den idag, så kom det litt hvit røyk ut av peilehullet på motoren, kan det bety noe spesiellt? Noe farlig?) ser ut til at det har vert forsøkt fjernet/skjult mye rust på den langs dørene, kanalene og reservehjulsbrønnen.. om det har vert gjort noe der ville jeg sjekket at det var gjort skikkelig! er fort mye mer arbeid å ta igjen.. og? 7500kr for en ikke spesielt pen bil fra 1979 med 312 000km på tellern.. kjøpte min siste nå, stv. automatgir, innsprøytningsmotor. helt grei stamd for 6500kr. eneste minuset er 556k km på teller'n men alt fungerer på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Nei, ikke vet jeg, er dere som er volvo folka =) Jeg skal bare ha en vinterbil som kan gå trygt i vinter! Men som du sier ang rust, så ja, er en del rust på den ved hjulbua der, pluss ved kanten på døra.. Men har jo tydeligvis blitt godkjent for det da! Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Nei, ikke vet jeg, er dere som er volvo folka =) Jeg skal bare ha en vinterbil som kan gå trygt i vinter! Men som du sier ang rust, så ja, er en del rust på den ved hjulbua der, pluss ved kanten på døra.. Men har jo tydeligvis blitt godkjent for det da! 242 er verdt mer enn 245.. men den 245en til locked fikk han svinbillig.. den var nok verdt mye mer!! ville prutet denne 242'en ja.. pga dører er vanskelig å få tak i.. du får prøve å få den for 5.000. f.reg. for den prisne er ikke så gale da, om den ikke er rustet som faen.. samt sjekk at den bremser jevnt.. sjekk rust i kanaler, reservehjulsbrønner og se ltit under. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Hey hey, en 242 =) Kjøper meg en Volvo 242 GL i morgen jeg å, 79-mod - 79-mod - km: 312.000 - eu-ok januar - litt rust i kanalene bak - årsavgift bet - sommer dekk og vinter dekk - 7500,- Er fortsatt litt usikker, siden jeg ikke vet om bilen kan gå i dass, men siden den er godkjent i år er iallefall bilen trygg i 2år sånn sett. Kanskje noen her kan få meg til å bestemme meg? Skal først og fremst ha en bil jeg kan ha i vinter, som jeg også kan more meg litt med. BILDE AV BILEN 1! BILDE AV BILEN 2 OBS. ER IKKE SKILTER PÅ BILDET, MEN ER SKILFTER PÅ DEN NÅ, BLIR DET KJØP SÅ HENTER JEG DEN I MORGEN! (En ting jeg la merke til da jeg peilet oljen på den idag, så kom det litt hvit røyk ut av peilehullet på motoren, kan det bety noe spesiellt? Noe farlig?) tror "vi" har sett på samma bil...! :) er det denna som står oppi boligfeltet ved A K Nilsen på elverum, hos en som heter Arnt? jeg og en kompis var å så på den i vinter som var, drev å skulle ha dne som vinterbil han kompisen min, men det ble ikke noe av... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Nei, denne sto oppi furnes =) Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg