Gå til innhold

Ødelagt

Ranger emnet

HemiCuda

Anbefalte innlegg

da var eksosanlegget på 240'n kaputt :D

skummel lyd nå... MORRO!!! :D

bare kjøre litt forsiktig forbi gamlehjemmet... ellers blir jeg tilltalt for masse mord :D (for de som var litt treige... mener jeg at de får hjerte infarkt av den sinnsyke lyden ^-^)

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbokano

for ikke å snakk om at tenninga er stilt feil på den au,så den smeller no villt i potta.skremt en neger nesten til dødes:DD og fått noen til å miste maten med den bilen;P litt morro au

Når jeg og noen kamerater hadde vært i Sverige og handlet bildeler kom vi på ei øde slette. Jeg hadde nettopp montert min nye turboxs RFL (real fucking loud) pop-off, så en eldre mann som gikk ved siden av veien. giret ned, dro på som faen og giret opp til fjerde-gir så pop-offen slapp ut luft akkurat bak mannen, mannen trynet så sinnsykt nedi grøfta:D har skremt mange med den ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

Når jeg og noen kamerater hadde vært i Sverige og handlet bildeler kom vi på ei øde slette. Jeg hadde nettopp montert min nye turboxs RFL (real fucking loud) pop-off, så en eldre mann som gikk ved siden av veien. giret ned, dro på som faen og giret opp til fjerde-gir så pop-offen slapp ut luft akkurat bak mannen, mannen trynet så sinnsykt nedi grøfta:D har skremt mange med den ja:)

hans skvatt nokkkk bare sikkert av den SAABEN du kjørte...:D :D :D :D :D :D :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

hehe, så jævlig konge! haha... :D :D :D fikk en jente på fortauet til å "UUÆÆ!!" en gang, og synes det var morsomt.. men hadde jeg sett han fyren tryne hadde jeg jaggumeg kjørt av veien av latter.. hehe.. lol lol lol lol lol :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

og det var en gammel mann med drit-høye gummistøvler..

morro med bil som bråker litt, skremmer daglig folk med pop-offen og 3" anlegget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

og det var en gammel mann med drit-høye gummistøvler..

morro med bil som bråker litt, skremmer daglig folk med pop-offen og 3" anlegget

PÅ en saab?..... Damn.... blir vel som å se nasa style sine romferger det.....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var morro så lenge det varte..... var en del av røret må den mdterste potta som hadde brukket... men nå er det lappa...

tilbake til normal lyd :rolleyes:

rart hvordan folk stirret på meg da jeg kjørte forbi, spesielt hvis jeg girte ned og akselererte :D

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte uten bakerste potten på 84 318i'en eg hadde som første bil. Datt av på vei fra skole til jobb en gang og eg hadde ikke tid/lyst/ett-eller-annet til å få tak i ny, da eg ikke fant den gamle igjen. Etter 6 uker datt den femste i bakken og. Da satte eg på nytt komplett eksosanlegg. Var som å få en ny bil. Herlig følelse.

Men det er sant som de sier; alt kan bli en vane.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. da vi er innpå ødelagt rør og eksos og alt det der..

Da jeg hadde gamle bilen (245) hadde jeg det ofte morsomt med

og skremme livskjiten ut av eldre mennesker med å ta en "kølsmæll" altså smelle i potta:)

Dette gjentok seg mang en gang hel til den midterste lyddemparn sprakk.. Da jeg tittet under bilen for å undersøke så lyddempern ut som en munn som gapte mot meg.. hele skjøten hadde sprukket:) ...da var det dB i bilen en stund.

Dette var min lille solskinn historie.

Rust er passe dust. lzm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider