XpS Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Ikke fornøyd med fargen. Men forsatt WIP! Siter *SuperMotard* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Kvalheim skrev: Ikke fornøyd med fargen. Men forsatt WIP! hmm, fargen så ikke helt bra ut, men det fikser du;) CSL fronten ser ikke helt riktig ut, noe med vinkelen elr no:/ Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Kunne vi bruke det andre bildet? Digget vinkelen på den. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Min WIP ligger HER. enjoy :) Sklei ut litt mot slutten da jeg skulle sette på dekaler, sorry asso... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Det er to fra digimods som har lyst til og bli med på denna konken her får de lov? den ene er fra Slovakia og den andre fra den tsjekkia (har ikke en anelse hvordan det skrives men dere skjønner det sikkert) Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Lufta er for alle, er den ikke? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 kaz skrev: Lufta er for alle, er den ikke? :D hehe ok! men dreit meg ut da! var bare en! :P Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Mollo skrev: Det er to fra digimods som har lyst til og bli med på denna konken her får de lov?den ene er fra Slovakia og den andre fra den tsjekkia (har ikke en anelse hvordan det skrives men dere skjønner det sikkert) Why not? Skal du poste på deres vegne? Eller lages det bare link til DM så kan de poste der? Alt. #2 er vel enklest for alle. Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 perkrs skrev: Why not? Skal du poste på deres vegne? Eller lages det bare link til DM så kan de poste der? Alt. #2 er vel enklest for alle. tenkte jeg skulle sende en PM til han det gjalt men jeg kan ko lage en tråd med link hit da! Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekdal Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Da har jeg lagt ut mitt bidrag. legg merke til den fine vinkelen på hjulene, og pro senking av tak huhu :hammer og den kaz: haha genial vinyl på fangeren din. den må du ha der Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceebee Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Det er en "wip", men usikker på om jeg gjør noe mer med den.. Siter Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax 91 Peugeot mini 206. doh 96 Golf III 98 Golf IV Cab ( nå med anlegg ) 09 Mercedes CLS 320Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Min wip: Faktisk ganske fornøyd til nå for en gangs skyld, men langt i fra ferdig. Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Det er første gang jeg ser en bil som er sjel-øyd vertfall drunk Sitter bra på vegen også, med den vingen der :D genialt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Ny high tech system vettu! Progresive autofocus bla bla bla:D Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 HKS logoen så skeiv ut, Dårlig klipp på framdekket, og over grillen.. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg