Gjest kaz Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Virker som et nice konk-oppsett dette.. Tommel opp! Takk for bilvalg og brukbar oppløsning samt setting:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Er litt misfornøyd med lyssettingen i bilde. Irriterende rosa dritten. Dette syns jeg er bedre. http://s2.desktopmachine.com/pics/subaru-wrx-sti-26-1280.jpg Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Er litt misfornøyd med lyssettingen i bilde. Irriterende rosa dritten. Dette syns jeg er bedre. http://s2.desktopmachine.com/pics/subaru-wrx-sti-26-1280.jpg Må si meg enig, men ikke pga rosa "dritten". Men bildet du har kommet med er mye skarpere og bedre på flere måter. Mindre noise Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Må si meg enig, men ikke pga rosa "dritten". Men bildet du har kommet med er mye skarpere og bedre på flere måter. Mindre noise Ja ikke sant? Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceebee Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Man får bruke den man har tilgjengelig, og i dette tilfellet så er det dette bildet. (hva mener dere med den "rosa dritten"? Refleksjonene?) i mitt bilde så er det lite med rosa. :hammer her er min ihvertfall. Kan hende jeg jobber litt mer med den. Gi meg noen kommentarer :) Siter Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax 91 Peugeot mini 206. doh 96 Golf III 98 Golf IV Cab ( nå med anlegg ) 09 Mercedes CLS 320Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 La ut en WIP jeg og da! :P C&C! hva syns folket? Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 jeg er med jeg. skal bli litt bedre en på konk 24.hehe. den vart stygg den. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Jeg er med !! Legger ut wip snart Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 ja, vet at den rosa refleksjonene er litt irriterende men valgte dette bildet og ikke det andre bildet fordi dette er mye enklere å modde. vet om mange super gode fra Digimods som har slitt med det andre bildet der. vinkelen på frontfangern gjør det nesten umulig å få fangern riktig. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 ja, vet at den rosa refleksjonene er litt irriterende men valgte dette bildet og ikke det andre bildet fordi dette er mye enklere å modde. vet om mange super gode fra Digimods som har slitt med det andre bildet der. vinkelen på frontfangern gjør det nesten umulig å få fangern riktig. True, Vidvinkel fuxxer opp litt men :S Ceebee: Det sitter en nerd inni kjerra di! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceebee Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 True, Vidvinkel fuxxer opp litt men :S Ceebee: Det sitter en nerd inni kjerra di! Jau :) Men ser du ikke at han smiler litt mer nå? :deng Skal se om jeg kan fikse at han sitter å gapskratter :) fått fin bil vøtt . Men jeg fjernet han istedet. Siter Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax 91 Peugeot mini 206. doh 96 Golf III 98 Golf IV Cab ( nå med anlegg ) 09 Mercedes CLS 320Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 da var jeg offisielt ferdig. bilde ligger på konkurannse 25 bilder tråden! Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Molo.. blei drit fet,,, hvor har u fått nettinga i fangern fra?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Molo.. blei drit fet,,, hvor har u fått nettinga i fangern fra?? HER fant jeg meshen Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 takker.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg