acoupe Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Som topic sier, noen som har gjort dette før ? bilde? Hva burde jeg bruke for å gjøre dette? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Kan du ikke bare kjøpe en ferdig støpt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Kan du ikke bare kjøpe en ferdig støpt da? trur u han hadde spurt da?? han kan jo sikkert kjøpe ferdig støpt.. men det er vell ikke det han spørr om;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 eg lagde sjølv Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zn00z Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 eg lagde sjølv Sjukt fett cheers framgangsmåte??? Siter Liten MX-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Sjukt fett cheers framgangsmåte??? hemmeligt:):):) forklara fort korleis eg gjorde da. tok dekselet av. fjerna litt plast der instrumenta skal stå. fant nokre rør betar i samme dim som instrumenta. og kutta dei i like lengder som instrumenta. lim dei nedover kvar andre slik som eg har gjort. må huska å prøva instillingane i bilen før du plastrer. når du har funne den rette vinkelen så plasterer du over. ta eit par lag med glassfiber og puss til du får den finishen du vil ha. slik som eg har gjort så har eg instrumenta overfor kvarandre og følger vinkelen til ruta/a-stolpen. lykke til Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg