jettamaster Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 har montert ein vakuummeter fra autoagauge i bilen. me lurer litt korleis eg skal lesa den. på den så er da ein skala som er merka -1. -0,8. -0,6. -0,4. -0,2. 0. på tomgang så står den på -0,2. trykke eg gasspedalen litt inn så går den til -0,5 og når eg gir full gass så går den til 0. slik eg skjønner da så meir den går på minus jo mindre bensin bruke eg, eller tar eg feil??? eg har montert den på vakuumslaangen mellom gasser og fordeler. er da rett plass å montera den? takker for alle svar! Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 ingen som har peiling? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Vanligvis er det vel skala fra rødt til grønt på disse... Men tall burde jo også funke... det instrumentet viser er jo som navnet tilsier, vaakum... Jo mer gass du gir, jo mindre vaakum blir det, og motsatt. Så for å bruke minst mulig bensin, må du holde deg lengst ned på skalaen, altså så nærme -1 som mulig... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg