tohola Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 DIMMET MILITÆRET!!!!!!!! :fingers: Hvordan slapp du unna? Trenger noen gode tips til å slippe jeg og. alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 har en såkalt "jark" på foten... leddet til storetåa har sklidd så langt ut under oppveksten at tåa er helt skeiv... har vært operert for det, og operasjonen var i tillegg mer eller mindre mislykket. Påførte meg bare masse smerte og trøbbel! Pluss at jeg dro fram noen andre små skavanker og sa at jeg så veldig mørkt på å være alene ute i felten med våpen ;) Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 hehe... jeg slapp jeg og. haren skade i venstre kne som jeg sliter med når jeg belaster fotn. har du ikke nå motorporr og diverse pics av gokjerra da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 motor porr er det dårlig med, i alle fall foreløpig... blir nok ikke noe spesielt "show" motorrom, men utsiden skal nok bli bra.... men for all del - motor skal FUNKE! :) Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Da har det vel blitt på høy tid med en update igjen egentlig! Sitter på Gardermoen for øyeblikket så det blir dårlig med bilder. Forrige søndag fikk vi skrudd sammen så og si alt av blokk og topp, grenrør og innsug monteres i motorrom da det skal brukes oppigjen som det står. Skal selvfølgelig bytte over til e46 turboen. Når jeg kommer hjem nå senere bærer det rett til Stryn Hotell for å spille på Scala - så er ikke hjemme igjen før søndag. Søndag eller tirsdag blir det nok fyring på kjærra igjen, da jeg har fikset opp i det som skranglet. Kommer til å legge ut litt bilder av både grunnen til skranglelyder og annet, men kan jo alltids nevne hva som ikke var som det skulle: Adapteret mellom girkassa og clutchhuset hadde dårlige gjenger, så en av skruene som skrur clutchhuset fast i adapterplata hadde løsnet og lå frem mot trykkplata. Trykkplata så heldigvis ikke ut til å ha tatt noe betydelig skade, men man vet jo ikke helt før det eventuelt raser ;) Fikk heldigvis med en ekstra adapterplate med andre bilen min, så skrudde kassa rett opp igjen med ny adapterplate. I den gamle blir det satt i løsgjenger, og den blir nok brukt til å montere getrag 265 på 245'en. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__740 Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Når jeg kommer hjem nå senere bærer det rett til Stryn Hotell for å spille på Scala - så er ikke hjemme igjen før søndag. Spele på scala altso...DJ eller piano-mann ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Fett!! tar meg en tur til valderoya da eg kommer igjenn av sjoen,og ser litt paa den go bilen din;) Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Det er det bare å gjøre... Forhåpentligvis har jeg snart fått kastet i B21ET'en med 531 gromtoppen og resten av oppsettet ganske så snart, må bare få ting ferdig utprøvd med sprutet på andre motoren. Risikerer ikke å rase godmotoren på feil innstillinger ;) Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 hehe,ja d hadde ik blitt noe morro.. Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 En liten update, siden jeg har litt tid til overs her jeg sitter i Estland :) Bilen har vært kjørt med en del i det siste, har bare hatt litt trøbbel med ustabilt tenningssignal. Girkassa kom ganske kjapt opp igjen, måtte bare bruke en ny adapterplate mellom clutchhus og girkasse som faktisk var skikkelige gjenger i. Det som skranglet var faktisk en m10 bolt som lå og hoppet og spratt mot trykkplata :/ Heldigvis gikk det bra! Motoren som skal i står ferdigskrudd og klar til montering, og før jeg reiste til Estland hadde jeg vel et par timer arbeid igjen før jeg var ferdig å montere TrueTrac diffen min. Etter at jeg fått testet å kjøre bilen med diffbrems og ser at det virker, begynner jeg straks å rive ut motoren som står der nå - for å montere god-motoren. Begynner å haste nå!! :knock: Krengestag fremme byttet fra 21mm med råtne gamle orig. foringer som var sprukket her og der til IPD 25mm med poly... Legger ut litt bilder omsider! Mont av tonehjul til speedometer på TrueTrac'en. Delt i to og punktet på, da TrueTrac'en må dreies av veldig mye for å få den inn på hvis ikke. Alternativet hadde vært å dreie av 5mm på diffen og kjøpe nytt tonehjul for Volvo's LSD og bytte speedometer for å passe med 48 tenner. Giver shimset ut i baklokk for å ikke ta i selve ringen. Ikke testet ennå, håper det funker. Innsugsporten på 531'en på godmotoren. Har vært med på over 300hk før :) Xænonljus! :) Bolten som skranglet rundt mot trykkplata. Litt skadet? Noen som sa at Simons effektanlegg ruster fortere enn andre ting eller? En liten bit Simons inni JT anlegget mitt... fyda!!! Portet opp wg-hullet litt på nye turboen, da det som var der var altfor lite. Hadde nok ikke klart å lade mindre enn 2 bar slik som det var, hehe!! Litt varm turbo på 245'en min etter å ha kappet med en viss Skyline GTS Turbo R33 som skal ha 250hk som ikke klarte å dra fra kassa mi! :) Synd å skam at jeg ikke fikk kjørt forbi pga møtende trafikk. Hadde vært kult å gjenta nå som clutchen på 245'en ikke slurer lenger :D alacocaina Blokka før vi monterte på toppen... Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 kjører du med elring pakning og arp studs?? holder det i det lange løp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 det skal det gjøre ja.... bl.a. Ben Are og gutta har vel bremsa mye på original pakning... Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 da tror jeg at jeg skal prøve det jeg og ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Det med supersterke pakninger på rødblokk er egentlig bare tull etter min mening, da orig.pakning riktig tildratt holder til 400hk+ Blir litt som å sette i en 20ampere sikring i stedet for 10ampere for å prøve å omgå et problem, for å ta et eksempel. Vil liksom heller ha toppakningen som en "sikring" som går om noe er galt, i stedet for en superpakning som gjør at jeg eksempelvis ødelegger stempel/råde... Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malfred Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 haha fine gira dine var da :P klarte å kverke 1,2,3 + R jeg :P det så ikke mye fint ut ! :P sleit ganske mye uten revers :S hehe! Siter Volvo v70 2.5TDI 2001mod Volvo 760 chevy 350 1985mod xVolvo 740 TDI 1989mod xVolvo 740 TDI 1987modxMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ETxVolvo 740 GL 1987mod B230K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.