hazzie88 Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Grombil hvertfall;) *skulle ønske jeg hadde TIC* Ser fram til bilder! Det går en svart 740 med helhvit øvre rad i baklys som går i haugesund, det tar seg godt ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 sorry for kvalitet...mobilbilde ellers er bilen innesnødd, og venter litt med å sveive den igang... lei av å kjøre gjennom Godøytunnellen for å mappe litt tenning... Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apoc_ Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Jævlig stilig bil :) Siter 1989 - Volvo 740 TIC - B230FT - Prosjekt 1985 - Volvo 740 GL - B230A - Bruksbilen 1993 - Opel Omega 3000 24v - C30SE - Solgt 1984 - Volvo 740 GL - B230A - Solgt Ø.K: Add-on styling til Volvo 7-serie, evt noen som støper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 I går kvestet jeg enda en girkasse, tomt for tenner på tredjegiret... hadde med andre ord to posisjoner med spaken som var "fri":hammer kjørte bare videre dit jeg skulle, og 10 mil tilbake senere... passasjer var litt skeptisk til romlelyder fra kassa, men jeg sa at "vi SKAL på fjellet og stå på snowboard" :) kassen ble byttet i går kveld, skal prøve å få lagt ut bilder av innmaten i kassa... regner med det ligger litt "tilleggsutstyr" i bunnen :) Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Alt for å stå på snowboard, det e bra :) Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 pen bil :) mye jobb med MS sprutet? åssen er motoren ellers innvendig? orginal? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 ikke så vanvittig masse jobb med MS'en, men gikk litt i rykk og napp nå og da med bygging, så installasjonen foregikk over ganske lang tid. Bygde helt eget ledningsnett, motronic er bare "plugget vekk" motoren er en original FK med A-kam... står jo øverst i tråden. har en 531 topp liggende som skal på. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Er det sånt man kaller tannverk? :roll: Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Stakkars girboks.. Kanskje på tide med noe som holder nå ? :) Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 essa... får bruke opp reservelageret først :P Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 hehe. god gammeldags tannverk ja. hva betalte du for MS sprutet, og hvor har du fått mappet det? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 har ikke betalt sprutet enda... mapper mer eller mindre selv med hjelp av bredbåndslambda og bankesensor tilkoplet mic-inngang på en minidisc spiller. skulle så absolutt hatt eksostemp-måler, men man tar det man har. en kar med navn Ronny Vatnehol som har bygget boksen til meg og hjulpet meg igang med mappingen. Har nå fått bilen til å gå minst like bra på 0.9 som den tidligere gjorde på 1.1/1.2 ... Øyvind Ludvig Otterlei fra forumet her mente jeg skulle havne på cirka 270-300hk på 1.3/1.4. og GJETT om jeg har bedre register enn med motronic! Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 er eksos temp så dyrt da? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 nej egentlig ikke, men så skal det inn i gren/turbo, og så skal det ditt og så skal det datt... får se hva det blir til. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Er en veldig pen bil det der. Men jeg vil ha film med lyd å greier=) Det hadde vært super dupert! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg