Mogwai Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 *plystre* det er jo snart på tide å legge om til sommerdekk... hmm... lite pigger igjen i vinterdekkene bak... :) Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 trur du drømmer jeg... her snør det som faen :( Hva skal man med pigger? ;) hehe Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 snøen har endelig forlatt stavanger :) Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 glad jeg har felger stående med dekk hjemme jeg :) legger om i påsken. sånn at når neste perm kommer i mai. så er veiene klare :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 virker intresant den chippen! kan du pm meg om hvordan jeg får kontakt med han motronic ekspertn ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 liten update: da er K-kam på vei fra Henrik H, og 531toppen min er ferdigboret grp-a kjølekanaler i, og ferdig planet... med andre ord: 530toppen og den slitne toppakninga skal få FERIE :) regner med å bestille goetze pakning og 12:9 bolter m/arp skiver når lønna kommer! Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 blir bra detta Mogwai!!!! hehe Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hehe.. det kan Faen ta seg på :P Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Fet bil=) kan du fortelle om hvordan fikk montert på hvite blinkers bak? For på http://www.radicast.se er det bare selve blinkglasset. Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Bestilte hvite blinkers og refleks, og så kjøpte jeg nye baklysglass fra Biltema (500kr/stk) for at alt skulle være like nytt og fint.... Knuste reflekset og blinklyset og limte på hvite glass med svart sika :) Kommentar til forrige innlegg: Skulle ikke vært så stor i kjeften med Mannen Med Ljåen, for nå i sted renset jeg faen meg tredjegiret på DENNE KASSEN OGSÅ! da er vi oppe i 5 stk m46 kasser på samvittigheten på 2 år... Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 tar ikke lang tid å modifisere lyktene. men jeg synes det er penere med ikke helhvit øvre rad :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 tull og tøys! :) Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 k-kam ankommet.... Siden girkassa er fucked begynner jeg vel neste uke med å bytte topp og div. annet. Tenkte jeg skulle bestille IPD stag fremme og bake +just. panhard fra Lysaker Bil, så bytter jeg det samtidig som jeg får 1031akselen med TrueTrac diffen i :) blir vel en liten stund før den er på veien, men men... man får mishandle firmaets Peugeot Expert sålenge... Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Skulle holde med reserve kasser i år he he.. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 BLÆ!!! har du en til meg?! hehe... men fra spøk til revolver, må vel ut til deg å røle litt en dag også.... skal bare se du har noe liggende som jeg har lyst på... (bortsett fra girkasser :P) Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg