jødahl Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 På en svart E36 Coupè, hvilke angel eyes passer best? Disse, som Jondepon (eller hva han nå heter har :) ) Eller disse: HVEM passer best på en svart bil? Er det egentlig noe kult med svarte angeleyes på en svart bil? Noe jeg syntes høres bra ut hvertfall:D Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 De med svart bakgrunn er penest.. har det selv.. chrome på svart bil synes ikke jeg er det peneste.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 De med svart bakgrunn er penest.. har det selv.. chrome på svart bil synes ikke jeg er det peneste.. Jeg er i hovedsak ikke spes glad i de med full crome selv, men vet jo ikke hvordan de med svart ser ut på svart bil :) Du har ikke et bilde? Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Jeg synes det kommer ann på bilen jeg... Hvis du har sorte nyrer osv, passer det best med de svarte... Hvis du har chrome rundt omkring som i nyrene, dørhåndtak, speil etc, passer det bedre med chromen... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KDS Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hella sine lykter er rå! De lyser meget godt også... Siter (X)97 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Jeg er mer ute etter en av disse to. Ettersom de ligger på en svært hyggelig pris på 2600,- :D Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Jeg har hatt begge to på min forrige bil. De sorte synes jeg er penest. De gjør seg med noen sotede sideblinkere og klarglass grøftelys. De var også kjempe å putte noen HID-sett i :D Sort: Crom: Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 de svarte passer best på svart bil, chrome lykter er ut her i hvertfall! cheers Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helten Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 hvor fant du de lyktene som er avbildet øverst? ca pris? fant meg noen inne på powerzone.no som så litt fancy ut men aldrig sett dem på en bil. vet ikke om de passer inn i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Det ligger noen bilder i tråden min ( http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=67660 ) Har ikke noen bilder med lysa av. Har blinklys som er litt sota.. Synes ikke hvite blinkers blir så pent.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Jeg har diamantschwartz bil og carbon angle eyes. Det duger langt over gjennomsnittet. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Krom innsatsen gjør at bilen ser endel nyere.... titt litt på hvordan de nye bilene er i lyktene.....men da bør du hente igjen dette både med blinkere og nyrer ol..... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 hvor fant du de lyktene som er avbildet øverst? ca pris?fant meg noen inne på powerzone.no som så litt fancy ut men aldrig sett dem på en bil. vet ikke om de passer inn i det hele tatt. http://www.Maxam-tuning.no Jødahl. har de svarte, og ville helt klart gått for di. Uten tvil. Har du fått deg ny bil siden du spør? blei nysgjerrig. :) Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Jada, nå har jeg fått meg E36 vettu :D Skal ta noen bilder i morgen og legge ut topic jeg :D Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 ville gått for hella sine som jeg har hatt på 2 av e36'ene mine jeg... geniale lykter med utrolig bra lys osv... skiller deg ut med de ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg