Gå til innhold

740 Tic

Ranger emnet

Peety

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe! skjønner jeg!! Herlig tanke det! men er møe jobb!!! Shit! Må parre lednings nette fra gle med nette fra et! Det er mye jobb! Å lurer på om jeg skal bruke innspruten fra gle isteden for motronicen som sitter i et! men men

Volvo 240 Lazer blue

*Volvo 940 Turbo

*Volvo 740 Turbo

*Volov 745 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sparer deg for MYE arbeid (ja faktisk) ved å flytte over motronicen.... i tillegg er det mye fete muligheter (trim) med motronic kontra et lh sprut til en GLE ...

oki.. da trur jeg at jeg ikke gjøre det!

Men en b230et er ikke mye å trimme med da.. råder å sånn er noe dritt :( men får kjøpe noen nye da:)

Volvo 240 Lazer blue

*Volvo 940 Turbo

*Volvo 740 Turbo

*Volov 745 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki.. da trur jeg at jeg ikke gjøre det!

Men en b230et er ikke mye å trimme med da.. råder å sånn er noe dritt :( men får kjøpe noen nye da:)

Jepp, helt riktig, bytte råder. -Er dem som er det svakeste punktet i b230ET'n såvidt jeg vet.

Mogwai; åssen er de originale stemplene i b230ET'en og hva med veiva. -Noe som er smidd her eller? -Noe å spare på?

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. chip har jeg allerede, større turbo har jeg liggendes. Alu-IC kommer i løpet av vinteren, såsant jeg får min til å gå skikkelig. -Men veit du hva slags stempler som sitter i? -Folka sier det sitter "turbo-stempler"; hva er det forno? smidd eller optimale?

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for det. Hva slags interiør er det i bilen? er det slik at krengnigstaget på tic er stivere enn på gl? samme med fjører? Er speedomteret i denne bilen i orden? evt hvor mye skal du ha for det? Inkl føleren i bakaksel.

Hva skal du ha da? bare speedomteret, eller turteller, klokke osv?

Volvo 240 Lazer blue

*Volvo 940 Turbo

*Volvo 740 Turbo

*Volov 745 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider