Anders- Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Hehe.. ser man det! Halla! kan fikse bilder i helga? hvis det funker? Klart det.. har så sykelig lyst på bil nå :fire: Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Hehe! skjønner jeg!! Herlig tanke det! men er møe jobb!!! Shit! Må parre lednings nette fra gle med nette fra et! Det er mye jobb! Å lurer på om jeg skal bruke innspruten fra gle isteden for motronicen som sitter i et! men men Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Du må bruke motronic'en! Pen motor forresten :) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Du må bruke motronic'en! Pen motor forresten :) Må jeg? kan jo bruke L-H da? den som sitter på GLE 90 mod? Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 takker for det. Hva slags interiør er det i bilen? er det slik at krengnigstaget på tic er stivere enn på gl? samme med fjører? Er speedomteret i denne bilen i orden? evt hvor mye skal du ha for det? Inkl føleren i bakaksel. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Interiøre er lyst delInteriøre i skinn.. vet ikke hva jeg skal selge ennå, men jeg sier i fra når jeg har funnet ut hva som skal bort :) Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 du sparer deg for MYE arbeid (ja faktisk) ved å flytte over motronicen.... i tillegg er det mye fete muligheter (trim) med motronic kontra et lh sprut til en GLE ... Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 du sparer deg for MYE arbeid (ja faktisk) ved å flytte over motronicen.... i tillegg er det mye fete muligheter (trim) med motronic kontra et lh sprut til en GLE ... oki.. da trur jeg at jeg ikke gjøre det! Men en b230et er ikke mye å trimme med da.. råder å sånn er noe dritt :( men får kjøpe noen nye da:) Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 oki.. da trur jeg at jeg ikke gjøre det! Men en b230et er ikke mye å trimme med da.. råder å sånn er noe dritt :( men får kjøpe noen nye da:) Jepp, helt riktig, bytte råder. -Er dem som er det svakeste punktet i b230ET'n såvidt jeg vet. Mogwai; åssen er de originale stemplene i b230ET'en og hva med veiva. -Noe som er smidd her eller? -Noe å spare på? Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 toppen er konge, underdelen er bra med ny innmat. 3" LMM, 968dyser, chip, større turbo og Alu ic så er du langt på vei ;) Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 OK. chip har jeg allerede, større turbo har jeg liggendes. Alu-IC kommer i løpet av vinteren, såsant jeg får min til å gå skikkelig. -Men veit du hva slags stempler som sitter i? -Folka sier det sitter "turbo-stempler"; hva er det forno? smidd eller optimale? Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 takker for det. Hva slags interiør er det i bilen? er det slik at krengnigstaget på tic er stivere enn på gl? samme med fjører? Er speedomteret i denne bilen i orden? evt hvor mye skal du ha for det? Inkl føleren i bakaksel. Hva skal du ha da? bare speedomteret, eller turteller, klokke osv? Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Hva skal du ha da? bare speedomteret, eller turteller, klokke osv? gjerne hele intrumentpanelet, men vil også ha med føleren på bakakselen om det går? Men er det vdo eller yakuzi (eller hva det heter) du har? for jeg må ha vdo. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 gjerne hele intrumentpanelet, men vil også ha med føleren på bakakselen om det går? Men er det vdo eller yakuzi (eller hva det heter) du har? for jeg må ha vdo. Det er yakuzi :) Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Det er yakuzi :) ok da får jeg ikke brukt det. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg