xitius- Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 har kommet til en konklusjon. Snuten liker ikke lave biler, og heller ikke folk som kjører dem. :fire: Siter Team Low kjører kebab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 hørte jeg ordet avis?? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Fy faen i helvete å stygt, respektløst og frekt, hadde jeg vært deg hadde jeg tatt det videre. Er det mulig... Jeg har rett og slett ikke ord, føler med deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 det der må du få ut på trykk eller noe sånn ! Da er det iallefall noen som sliter litt...... (håper du har nr. deres eller noe sånn?) Evt. gå hjem å se på tlf din hvilket nr. som ble motatt den kvelden. så sjekker du i katalogen hvem det nr. er registrert på. Da vet du navnet til han ene i allefall. Hvis det ikke er noe felles tlf greier da. EDIT: Hvis det var hjem du ringte fra telefonen deres da? Iallefall få tak i nr. fra den telefonen du ringte til, så sjekker du dette opp mot telefon katalogen på startsiden.no Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 forbannada tullinger hele gjengen der as..nei, hadde dt skjedd md mg når eg var ute og rullet så sku eg satt himmel og h#####e i bevegelse as..dt der e så unødvendig..nei snut er ut :hammer kom dg te avis og tv og alt sammen, ligg litt ekstra på så e vi der, purken trengs å bli sotte på plass litte granne og kjenne sine grenser, dette er trakassering. Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Ta kontakt med advokat! De har på ingen måte rett til å kjøre denne trakaseringen av deg som person! Mvh Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 politiet har ikke anledning til å kreve å få ransake bilen din uten videre. skal de ransake deg, bilen din, huset ditt, hva som helst så må de enten ha en ransakelses ordre (noe de får etter at det foreligger skjellig grunn) eller at de tar deg for noe ulovlig der og da. (besittelse av nark/våpen eller har begått en forbrytelse av annen natur) det de gjorde var å bølle seg fram og gå imot egne retningslinjer, som er et grovt overtramp av personvern loven og kan medføre problemer for deres stilling. og i tilfelle noen tror dette er synsing fra min side, så er det ikke det. jeg jobba i 3 år meget tett sammen med politiet når jeg var vekter på t-banen i oslo. prata med dem en del kan du si.. Skulle til å komme med samme kommentaren. Ransakelsesordre er en fordel de flasher i fjeset ditt før de oppfører seg som noen idioter! Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Vel.. da får vel jeg være den første/eneste som tar politiet sin side her da.. Grunnen til at de stoppet deg og lagde så stort styr ut av det, var kanskje for at du satt i bilen og snakket med mange bekjente av deg ved en fest? Kunne være at de antok at du kanskje solgte narkotiske/alkoholholdige drikker fra bilen din? og derfor tok det såppas hardt.. Det med at de måtte diskutere innad, om du skulle få låne telefonen dems, var kanskje fordi at du ikke skulle fått nr. til mobilene dems? men den er vel kanskje satt på skjult nr? Men det med at de tok så hardt i når dem tok deg, og ikke fortalte deg noen verdens ting, og at de ransaket bilen din uten din tillatelse ( for du sa vel ikke at de kunne se inni bilen din, eller noe slikt?) var å ta det veldig langt.. det syns jeg også. Men er dem usikre og ser at du har store pupiler og tar deg med på videre kontroll, syns jeg er greit, så lenge dem forteller deg om det, at det og det er grunnen.. For du vet jo selv at det er bedre at de tar en for mye enn en for lite, den dagen du sitter klistra i fronten på en som har kjørt i narko/alkohol-rus.. Er du ikke enig ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 For min del syns jeg politiet skal drite i uproffesjonell oppførsel. De skal håndheve loven, ikke trakassere folk. Selv om de hadde mistanker om noe, burde de behandlet han som et menneske. Det er tross alt vi som betaler lønna deres. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 hater purken, og eg personli mener dt må gå ann å se dt utifra person, men sikkert kun mg som mener dette, personli selv har jg helt mørke øyne hele tiden, pupillen min ser ut som den fyller hele øyet pågrunn av at jg har heeelt mørke brune øyne, aldri blitt stoppet og tatt noen videre for dette og har betydeli mange ganger blitt stoppet både her og der på grunn av kjøring md diverse folk og lys og alt mulig, men aldri blitt tatt på narkotest på grunn av mine pupiller, purken e nullet og kjedet sg sikkert kjempe mye denne dagen, rett mg i morgen når eg har fått sovet mg ut så ska vi se på dt igjen ;) Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Dem truer jo hele tiden at hvis vi ikke gjør som dem sier feks, få ransøke deg/bilen, så må vi bli med på kammeret en tur hvis vi nekter dem, er dette tullprat igrunn da? Og ville si, GÅ til sak dette går ikke ann! og det må gjøres godt igjen. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Dem truer jo hele tiden at hvis vi ikke gjør som dem sier feks, få ransøke deg/bilen, så må vi bli med på kammeret en tur hvis vi nekter dem, er dette tullprat igrunn da? Og ville si, GÅ til sak dette går ikke ann! og det må gjøres godt igjen. de kan ta deg med inn på kammeret om de har lyst til det ja... men hva er så farlig med å la dem se i bilen din hvis du ikke har noe å skjule ? ja gå til sak, og sløs enda mer av mine skattepenger på å få dette etterforsket... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Skal dette bare forsette da? Er ikke noe nytt at snuten gjør mye dumt!! Men dem gjør mye godt også.. men dette tok kaka! Hvem er så hypp på og sløse bort tiden ned til kammeret da, sitte på glattcelle når du har viktige ting og gjøre, og det er heller ikke så gøy og se bilen blir rund rota hvis du har mye i bilen din som er privat, pluss at dem er ikke forsiktige og det tar tid, ikke vær så blind, du vet hva jeg mener... Og det hele topper seg med hvor eple kjekke disse politifolka er.. jeg har møtt mange politifolk, og mange av dem er kjempe hyggelige.. og syntes det er kjempe flott hva dem gjør for samfunnet.. men ÆSJ sier jeg bare til dem som er så arogante i uniformen sin. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 [...] Etter en slik opplevelse mister jeg så vanvittig mye respekt for politiet, og da jeg spurte hvorfor de mistenket meg for narkotika sa de at pupillene mine var litt for store, men at dette var normalt hos mange.. Hva skjer med verden, her blir folk skam slått på byen og politiet gjør ingen ting. Mens vi som faktisk er uskyldige får gjennom gå .... Virker som om han føler seg trakassert. Politiet kan behandle folk med respekt selv om de har mistanker om noe, så lenge personen samarbeider. men hva er så farlig med å la dem se i bilen din hvis du ikke har noe å skjule ? Vi ble beordret ut av bilen for ransakelse,mens en man sto og sikkret meg tok 2 stk politi og ransaket og rotet i hele bilen min!!!!! Over alt. De så vist ikke bare i bilen.De fleste liker ikke at folk kommer og roter i ens ting. Jeg er ikke av de som hater politiet. Jeg syns bare de skal handle etter regler, og behandle oss "sivile" med noelunde respekt. Akkurat som at vi bør respektere politiet. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Skal dette bare forsette da? Er ikke noe nytt at snuten gjør mye dumt!! Men dem gjør mye godt også.. men dette tok kaka! Hvem er så hypp på og sløse bort tiden ned til kammeret da, sitte på glattcelle når du har viktige ting og gjøre, og det er heller ikke så gøy og se bilen blir rund rota hvis du har mye i bilen din som er privat, pluss at dem er ikke forsiktige og det tar tid, ikke vær så blind, du vet hva jeg mener... Og det hele topper seg med hvor eple kjekke disse politifolka er.. jeg har møtt mange politifolk, og mange av dem er kjempe hyggelige.. og syntes det er kjempe flott hva dem gjør for samfunnet.. men ÆSJ sier jeg bare til dem som er så arogante i uniformen sin. Hvorfor skal dere KUN henge ut politiet når de gjør noe galt? er jo KUN det det fokuserers på.. Hva med å gi politiet ros en gang? Virker som det er mer skjeldent for dere enn at de er sure og grinete? jeg har aldri i mitt liv opplevd å bli trakassert av politiet, eller blitt behandlet dårlig på noe som helst måte... og jeg har hatt e del med politiet å gjøre.. (stoppet altså, og den gangen en kjørte i meg med vilje, og forsøkte å kjøre i meg flere ganger og jeg ringte politiet, så kom de FORT) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg