Mad_Maxx Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Kjipe greier det da! Kontrollen mener jeg.. Er såpass god kjenning med politiet her i nærheten at jeg aldri har problemer med de.. En del kompiser av meg som går politihøyskolen, greie karer det.. De værste er politidamene, de kunne lært litt folkeskikk og normal høflighet. Slipper forsåvidt mye pes, da stefarn min er politi:D Og nei jeg gjør ikke mye dritt i bilen. Eneste jeg gjør i bil er å bryte fartsgrensene fra tid til annen.. Men nazisnuten skulle hatt juling.. Tror de er bedre enn vanlige folk :deng Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Fetteren min hadde noen kjipe erfaringer med Polti for ett par år siden... Han ble fikk seg en på kjeften utenfor ett utested i Skien og polti var på pletten umiddelbart, fettern min kom seg på beina og polti lurte på hva som skjedde og han som slo svarte at han begynte og dem lempa fettern min rett i marja, de tok han med på kammeret og tok ett avhør og slapp han ut igjen..... da var ikke han særlig sugen på å feste videre og reiste hjem.... 2 uker etter var han igjen på byen, noe bedugget, polti kom bort til han og lurte på om han brukte narkotika, hvilket han forsikret at ikke gjorde, han har heller aldri prøvd, dem tok diverse tester og kikket på pupiller.... dette endte med en tur på kammeret.... noen tester til og dem presenterte ett forelegg på 6000,- for bruk..... han nektet selvfølgelig på dette og forlangte en blodprøve og fikk bare til svar at det hadde dem ikke råd til.... og om han ikke godtok boten ville de bli rettsak og den ville han tape. Han godtak da boten, han reiste hjem og da faren fortsatt var våken fortalte han jo hva som hadde skjedd, og da var ikke veien til legevakten og blodprøve lang.... og etterpå reiste dem rett til kammeret.... der ble de nesten ikke hørt og ble bedt om å vente til svaret på blodprøva kom.... Den kom og de reiste igjen til kammeret og ble rimelig godt mottatt, alle journaler og bota ble slettet og han fikk en note lagt til i registret at han ikke bruker dop selv om han store pupiller og skulle ikke innbringes for dette igjen.... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Den kom og de reiste igjen til kammeret og ble rimelig godt mottatt, alle journaler og bota ble slettet og han fikk en note lagt til i registret at han ikke bruker dop selv om han store pupiller og skulle ikke innbringes for dette igjen.... Store pupiller får man vel ved dopbruk, i fylla og faktisk når man ser på en person man er tiltrukket av. Det er fordi pupillene slipper inn mer lys for å se bedre akkurat da. Jeg kan desverre ikke linke til bevis, men jeg har lest det en plass, og sett at det faktisk stemmer i mange tilfeller. Så hvis en politimann klager på at pupillene dine er for store og du har ditt på det rene ellers, bare si at det er fordi han er så kjekk, og se hvordan han reagerer da? hellothere Uansett, lars-frr, håper du får ordnet opp i dette! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 men dem har ikke lov å ransake en bil uten ransakingsordre ! men enkelte purk er jo heeeeeelt på trynet da cheers Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 men dem har ikke lov å ransake en bil uten ransakingsordre ! men enkelte purk er jo heeeeeelt på trynet da cheers Enig. Må gå an å være litt hæflig å ikke så jævla arogante! Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Gidder ikke å gjøre noe med saken, og alt jeg kan si at jeg oppførte meg bra. Var ikke frekk på noen måte, prøvde å spørre om hvorfor de gjorde dette. Men da ble jeg bare avvist. Er det så vanskelig å forklare saken på en rolig måte slik at jeg kanskje kunne fått roet pulsen en del hakk. Når man ikke vet noen ting så blir man ihverfall nervøs!!!! Tidligere har jeg bare hatt gode erfaringer med politiet, har blitt stoppet i 2 fartskontroller og en teknisk. Og alle gangene var de veldig hyggelige. Sier herved ikke at jeg hater politiet , men at jeg blir litt oppgitt over noen av dem. politiet gjør veldig mye bra med de få middlene de har, men det er som en venn av meg sier: det finns mange mange gæringer der ute og desverre så er mange av de i politiet.. Men hvis noen da evt har tystet på meg har jeg da etter ransaking osv rett til å få vite det ? Kan ikke skjønne at noen har tystet på meg, har da ikke så mange uvenner. Virket heller som politet bare var ute etter meg. De parkerte først ved siden av meg da de gikk inn på z eleven for sin daglige pølse. Det var når de rygget ut at de begynnte å blokkere meg inne. Tåler vel ikke å se edru ungdom på byen som har det gøy da .. Ikke vet jeg :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg