momo Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Men den ene ulykken der er dødsulykke, den fra Cart. Den hvit blåe bilen som smeller i veggen, der døde han. dette var vel 4-5 år siden? husker ikke navnet hans i farten men jeg satt da å så på det programmet hvertfall. Ovaler er farlige. Kræsjen til Zanardi og var en utrolig stygg kræsj i Cart, den var ikke på denne videoen men, han ble vel lam etter den kræsjen. (han kom ut fra pit å ble påkjørt av en i full fart) Fant et bilde av Zanardi kræsjen men den tror jeg ikke jeg legger ut en gang. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 han kjører jo fortsatt løp da :P uten ben .. men likevel :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg