Gå til innhold

Lakkering av intriørdetaljer + Neon styring

GTPrimeraGT

Anbefalte innlegg

Hai

Lurte litt på hvordan du får ut midtkonsollen? hadde tenkt og lakkere den og diverse andre ting inni røde.. Men eg har slikt trelook i bilen, er orginalt.. men noen som vet om det går greit og lakkere??

Så har eg tenkt meg neonstyring til lysene i bagasjerommet, har fått bygd det skikkelig til i bagasjerommet nå.. ser veldig bra ut, mangler bare teppe og plexi. Men hadde tenkt og få neon lysene baki til og "blinke" i takt med musikken.. hvordan kan eg få gjort det?? Vet du trenger en sound controller som kan ta seg av det men hvor får en tak i slikt?

skal legge inn bilder av bagasjen når det er helt ferdig.. ser veldig bra ut nå. men opphøyd gulv over forsterker kondensator delefilter etc..

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GTPrimeraGT skrev:
Hai

Lurte litt på hvordan du får ut midtkonsollen? hadde tenkt og lakkere den og diverse andre ting inni røde.. Men eg har slikt trelook i bilen, er orginalt.. men noen som vet om det går greit og lakkere??

Så har eg tenkt meg neonstyring til lysene i bagasjerommet, har fått bygd det skikkelig til i bagasjerommet nå.. ser veldig bra ut, mangler bare teppe og plexi. Men hadde tenkt og få neon lysene baki til og "blinke" i takt med musikken.. hvordan kan eg få gjort det?? Vet du trenger en sound controller som kan ta seg av det men hvor får en tak i slikt?

skal legge inn bilder av bagasjen når det er helt ferdig.. ser veldig bra ut nå. men opphøyd gulv over forsterker kondensator delefilter etc..

Søk på forumet so finner du masse om korleis lakkere mittkonsollen,, enkelt å ta den ut,,en del skruer, bryterene er festa med klips. Masse grunning så går det vell å lakke mahoni (eller ka det heiter) interiør og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her følger bildene.. fikk litt dårligere plass på en måte, men litt mer også siden forsterker og alt ligger beskyttet og kan overlasses. Derfor valgte eg Nexan glass, tåler riper etc mye bedre.. kan anbefales.. litt dyrere en Plexi glass og mye sterkere. Skal kjøpe vifter fra Microplex snart og montere i glaset slik at det trekker luft opp.. vent og se.. blir stiligt! :)

bildene ble tatt nettopp, men i sterkt sollys så du ser nesten ikkje glaset, eg har brukt Nexan glas, sterkere en plexi og det er mørktonet.. noe du ikkje ser pga sollyset.. Neonrør henger på siden av forsterkeren ser di på det ene bilde.. gir en rå effekt på kvelden. skal male kantene av plata svart slik at det blir litt finere rundt hulla etc.. nett ferdig i dag!

Basskassen skal og bygges inn, skal sette opp en skrå vegg rundt kassen. Kassen leverer utrolig mye forresten! er et Phoenix Gold XS 15" Element :) Spiller noe inni... Lyden ble også mye bedre nå. Sikkert fordi bagasjerommet ble mer isolert.

skambra.jpg

Nexanglass.jpg

NeonRr1.jpg

Neonrr.jpg

hyt.jpg

Halvferdig.jpg

drsiden.jpg

skambra2.jpg

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV