Gå til innhold

Skal du kjøpe PSP?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

er bare og løpe og kjøpe..fattern er i statene så får flere spill av han..men har også lært at psp ikke kjører på full ytelese pg at det vil komme en software uppdate som vil på en måte oppgradere maskinen sp den blir bedere??

men hare noen fått til den trådløse internetten?? får ikke den til og funke..

Fullt mulig at psp'en ikke kjører på full ytelse nå, men de har de jo sagt om alle spillmaskiner som har kommet til nå.. ;) Sier vel enda at xbox ikke kjører på full ytelse! :) hehe

Hva får du ikke til med internetten?! er ikke no browser på den orginalt så sant du ikke har firmware 2.0 hvis det var sånn du tenkte... Det internetten hovedsakelig er til er multiplayer...

Men hvis du har firmware 1.0, 1.1 eller 1.5 kan man laste ned "homebrews" altså selv mekka programmer, da kan man få MYE tøfft! ;) Men kun med firmware 1.0, 1.1 og 1.5 som sagt.

Jeg har f.eks. doom,duke nukem 3d,quake,lastet ned spill som nfsurivals+++ og internett lesere selvfølgelig! :D

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har uppdaten som fulgte med pakka og da fikk internet browser.. og på skolen har vi trådløst nettverk men får ikke koblet opp... finner linja og alt men står No connection når jeg ser på internett status...

Hm... Hvem skole går du på egentlig!? Bare nysgjerrig jeg. ;)

Jeg gikk på nes i fjor og der og var det trådløst nett, men ip'en må godkjennes gjennom no admin folk tenker jeg.. Måtte det på nes jaffal.... Ikke det at de ville godkjenne laptopen min, men med litt mekk så gikk det fint! :D hehe..

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke PSP en, men kansje snart. Som dere sier så er det nok helt meget bra !!!! Har provat litt og ble meget imponert av grafikken og lydet...

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Hvem skole går du på egentlig!? Bare nysgjerrig jeg. ;)

Jeg gikk på nes i fjor og der og var det trådløst nett, men ip'en må godkjennes gjennom no admin folk tenker jeg.. Måtte det på nes jaffal.... Ikke det at de ville godkjenne laptopen min, men med litt mekk så gikk det fint! :D hehe..

går på Rud(Bærum i akershus)(og nei bor ikke der og er ikke soss :hammer )

får vel snakke med data ansvarlig der da og høre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...