Gå til innhold

Førstegangs bil

Ranger emnet

Thomas189

Anbefalte innlegg

Blir vel en 190E, men fraråder dere meg 2.3-16v også???

Vil ikke fraråde deg en 2.3-16 som bil, men dette er ikke noe bil å rase rundt med på vinteren som første bil. Som jeg har sagt, start med en 2.0E, senk og noen pene hjul, så har du en kjempe bil å starte med!

Eks;

tyrri1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra skrevet! hellothere

Takk! :)

Forresten Thomas, så klarer du nok å finne en billig bil som er utrolig strøken fra et gammelt par eller noe i den duren, som du sikkert får solgt for mer enn du kjøpte for. Og tenk så mye mer glede du har av å slippe å bekymre deg for at noe skal bli ødelagt om du kræsjer eller noe:) Og når du får deg fast inntekt som gir det greit overskudd, da kan du satse på en dyrere bil, så blir det ikke så surt om noe blir ødelagt. Selvom det alltid er litt surt.. cheers

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke fraråde deg en 2.3-16 som bil, men dette er ikke noe bil å rase rundt med på vinteren som første bil. Som jeg har sagt, start med en 2.0E, senk og noen pene hjul, så har du en kjempe bil å starte med!

Eks;

tyrri1.jpg

Hvor mye bør jeg gi for en 2.0 a??

Vil isåfall betale max 20.000 kr....(som sagt, vil ha en bil jeg kan stole på..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye bør jeg gi for en 2.0 a??

Vil isåfall betale max 20.000 kr....(som sagt, vil ha en bil jeg kan stole på..)

Du får det du betaler for. Om du ikke vil gi mere enn 20K, så kan du få litt av hvert. Nærmer du deg 30K, så pleier de å være i litt bedre stand. Men du kan absolutt finn en bil som er i god mekanisk stand. (Til 20K så børr du være mindre optimist når det gjelder finnish på lakk osv.) Ikke bli redd om bilen er godt langt. Disse bilene kan gå en halv mill. uten store problemer. Bare sørg for å gå over den skikkelig før du kjøper.

Sjekk 190 forumet, mange biler til salgs;

http://bapfire.com/mb190klubben/viewforum.php?f=11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det du betaler for. Om du ikke vil gi mere enn 20K, så kan du få litt av hvert. Nærmer du deg 30K, så pleier de å være i litt bedre stand. Men du kan absolutt finn en bil som er i god mekanisk stand. (Til 20K så børr du være mindre optimist når det gjelder finnish på lakk osv.) Ikke bli redd om bilen er godt langt. Disse bilene kan gå en halv mill. uten store problemer. Bare sørg for å gå over den skikkelig før du kjøper.

Sjekk 190 forumet, mange biler til salgs;

http://bapfire.com/mb190klubben/viewforum.php?f=11

Nå har jeg fått opp øya litte grann, har vært sta og tenkt på at det ikke finnes biler til ca 20.000 kr jeg kunne tenkt meg...

Har sett på en god del 190E´r på Autodb nå, på priser mellom 10 og 20k...

Har nå planene klare...

190E 2.0

Fete 18" felger

Sport eksos

Senke sett

Ratt og pedaler

Anlegg

*IKKE WUNDERBAUM ELL TERNINGER I FRONTSPEILET*

Høres dette greit ut da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som grei plan det. Bare ta ting som de kommer. Har også masse planer men man glemmer fort at økonomi er ikke en stabil ting. ^^

Ingen soting av vindu og ingen wonderbaum så er du på meget god vei til en fet førstebil ;)

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått opp øya litte grann, har vært sta og tenkt på at det ikke finnes biler til ca 20.000 kr jeg kunne tenkt meg...

Har sett på en god del 190E´r på Autodb nå, på priser mellom 10 og 20k...

Har nå planene klare...

190E 2.0

Fete 18" felger

Sport eksos

Senke sett

Ratt og pedaler

Anlegg

*IKKE WUNDERBAUM ELL TERNINGER I FRONTSPEILET*

Høres dette greit ut da???

Høres ut som en meget god plan! Bare sørg for å få tak i riktig type felger om du skal ha på 18", ikke alt som passe like bra på den lille 190en. Ikke tenkt på kantfelger type do-rull? ;)

22.jpg

Førstebilen mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider