Gå til innhold

Ettermontere midtkonsoll i Golf IV

Ranger emnet

cenish

Anbefalte innlegg

Jeppers da. Detta har jeg sliti lenge med ;) Men her ser det ut som om alle delene er med, så det er bare plug and play.

Kvaliteten har vært så som så på min, men ikke noe problem, og det er absolute verdt de pengene det koster.

Edit: Så bedre etter på bildene her, og du mangler faktisk den viktigste delen når jeg ser bedre etter. Men har delenummeret her en plass om du trenger. Bare skrik ut. Koster omtrent ingenting på Møller.

Jeg gav vel nærmere 5 ganger så mye når jeg tenker meg om, så dette hadde jeg så absolute slått til på.

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeppers da. Detta har jeg sliti lenge med ;) Men her ser det ut som om alle delene er med, så det er bare plug and play.

Kvaliteten har vært så som så på min, men ikke noe problem, og det er absolute verdt de pengene det koster.

Edit: Så bedre etter på bildene her, og du mangler faktisk den viktigste delen når jeg ser bedre etter. Men har delenummeret her en plass om du trenger. Bare skrik ut. Koster omtrent ingenting på Møller.

Jeg gav vel nærmere 5 ganger så mye når jeg tenker meg om, så dette hadde jeg så absolute slått til på.

Da slår vi til! Finnes et hav av slike på ebay, men tenker jeg går for sort skinn:) Prisen er det ingenting å si på, men frakt fra Hong Kong kommer på 35$ i følge selgeren. Altså dyrere enn selve armlenet:)

Om noen andre vil kjøpe noe til samme selger så rop ut så blir det litt billigere frakt:)

Her er en liste av hva han selger:

http://motors.search.ebay.com/_W0QQfgtpZ1QQfrppZ50QQsassZhkQ2dplusQQssPageNameZDBQ3aOtherItems

Ps: Du har vel ikke noen bilder av armelenet ferdig montert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, desverre. Har nok ikke det. Men det kan sikkert skaffes om ønskelig.

Men spør du meg er det liten vits :) Ett armlene er ett armlene :)

Ja sant det, men om du har kunnet skaffe delenummret så hadde det vært gull. Hvilken del er det snakk om? Vet du sånn ca. pris på møller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare småtterier du trenger. Og det koster ikke mange kronene det. Max ett par hundre eller noe.

Legger ut noen bilder her, og blir de for små, får du bare si fra, så kan jeg sende store på mail.

IMG_0832.jpg

IMG_0830.jpg

ETOSmidtarmlene.jpg

Er den delen som ligger på midten i bildet som ikke følger det, og det den gjør er rimelig viktig :) Den "vatrer" opp armlenet så det står helt rett. For som du ser her på festet:

IMG_0816.jpg

Så blir det skrått om du ikke har den på. Er ei slags forlengerhylse lissom. Viktig viktg :) Knakk eine festet mitt, så jeg måtte bestille opp ett nytt første gangen faktisk.

Håper noe av det er til hjelp. :)

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider