DFR Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Må få oppi en skikkelig motor, DFR. Så kan vi ha det litt morro med den 911´n til neste år også :D Skal love at jeg ihvertfall ikke kommer til å henge like langt bak deg som i år da hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Skal love at jeg ihvertfall ikke kommer til å henge like langt bak deg som i år da hehe ikke glem at da har sikkert kenneth mata på med enda mer da :fire: Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 ikke glem at da har sikkert kenneth mata på med enda mer da :fire: sant nok;) jaja, får satse på å kjøre fra deg ihvertfall:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 haha. brenn... fikk feil clutch igår såklart. BLÆ til alles infromasjon.. S70T5 clutch passer ikke ;) hehe. den skal vel egenlig passe men fikk en 228mm lamell så :/ men bestilte fra pedersen idag :D skulle vist tåle 600NM, da kan jeg trimme litt i vinter også jippi :D ps. veit ikke om en golf 3 td som trenger litt skruing som jeg kan få kjøpt billig? hvilken diff kjører du på? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 har orginal diff UTEN sperre foreløpig :( men får vel fikse noe i vinter Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg