kris Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hvordan er mulighetene for å få seg mekkeplass/lagringsplass i Ås og omegn? Gjerne prisantydninger også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Hvordan er mulighetene for å få seg mekkeplass/lagringsplass i Ås og omegn? Gjerne prisantydninger også. Sett inn en annonse i ØB om at du ønsker mekkelokale, vi ble nedringt da vi bytta "Værste" i fjor høst. cheers Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Nå er det dessverre bare snakk om meg alene, hadde vært best om jeg kunne overtatt plassen til noen eller noen hadde en ekstra ledig plass. Regner med dere var en haug med folk som gikk sammen om et større sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Opp og hopp, ingen andre som også leter så vi kan slå oss sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTRacing Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=16550&highlight=vestby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furious85 Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Har veldig lyst til å være med på noe sånnt noe.. Er oppretter og kan hjelpe til med den biten dersom man finner noe.. har sett lokaler til leie i en låve mellom felleskjøpet og ski.... Siter ______________ - Bmw E30 325i++ restaureres nylakkert og fin - Beach boooooogie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Høres meget bra ut, du driver jo med samme prosjekt som meg omtrent. Jeg har litt verktøy (motorbukk, migsveis, en liten kompressor osv.) som jeg ikke har noe problemer med å låne bort om jeg kommer sammen med hyggelige folk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Har veldig lyst til å være med på noe sånnt noe.. Er oppretter og kan hjelpe til med den biten dersom man finner noe.. har sett lokaler til leie i en låve mellom felleskjøpet og ski.... Har sendt deg en PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Sett inn en annonse i ØB om at du ønsker mekkelokale, vi ble nedringt da vi bytta "Værste" i fjor høst. cheers nedringt??? fasan, har satt inn annonser mange steder, hengt opp lapper osv......hakke hørt noe vi Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Opp! Har nå vært å sett på leilighet i Ås og det er jo masser med gårder og låver, så plass burde det være nok av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Du kan trygt si at det er nok av låver og lignende rundt her. Hvis jeg ikke tar helt feil er det en del private verksteder rundt her. Jeg blir forresten gjerne med på et spleiselag på verksted! Er utdanna avioniker og har vel ikke store problemer med elektronikk og elektro, så såfremt det ikke blir hinsides dyrt er jeg med hvis det er mulighet for det. Må bare ha meg bil igjen...................... :drive2 EDIT: Btw... Ås i Akershus sant? EDIT2: En liten ting til :P En kompis av meg som er bilmekaniker er også villig til å joine hvis det er mulig :P Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 OPP igjen!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Det er Ås i Akershus ja, begynner haste. Temperaturen faller og snøen nærmer seg :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Merket det i dag, ja... Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 åhh, synd jeg rett og slett ikke har råd til det:(, bor jo i oppegård(10 min til Ås) kunne trengt ett sted å stå i vinteren, står jo å mekker i hagen vøtt:S hadde hvert hyggelig å mekke sammen med noen andre, selv om det ikke her på samma bil:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg