Gå til innhold

Mekkeplass i Ås og omegn?

Ranger emnet

kris

Anbefalte innlegg

Kunne blitt en heftig gjeng hvis alle som jeg vet om at trenger mekkeplass i Follo i vinter skulle gått sammen :P

mhm, får høre med fattern;)

men da må jeg vite hvor det er da.

hvis jeg får lov til å bli med da:)

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm, får høre med fattern;)

men da må jeg vite hvor det er da.

hvis jeg får lov til å bli med da:)

Gudene veit :P Vet egentlig ikke om jeg får lov en gang :P

Men hvis sjansen byr seg og det blir plass i en garasje jeg får tak i er du vel velkommen ;)

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Jeg har lokaler jeg leier ut til mekkeplasser. Det blir ledige plasser fra ca. 1 juni.

Dette ligger i Hobøl, 6km sør for Elvestadkrysset langs RV 120 i retning Moss. Dette er rett over skauen fra Ås om du kjører om Kroer. For mer info ring 92067442

Jeg er ekstremt interessert i det! Må bare snakke med litt folk først. Sånn ca. hvor mye er leia på i måneden?

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leia er 950 kr måneden for en seksjon på 3X14 meter. Jeg anbefaler at dere tar minst 2 seksjoner. Da har dere plass til å skru på 3-4 biler samtidig, og samtidig ha rimlig bra plass verktøy, deler og annet utstyr. Dere vil få eget avlåst lokale. Området er inngjerdet, og det er Falck alarm inne i alle husene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leia er 950 kr måneden for en seksjon på 3X14 meter. Jeg anbefaler at dere tar minst 2 seksjoner. Da har dere plass til å skru på 3-4 biler samtidig, og samtidig ha rimlig bra plass verktøy, deler og annet utstyr. Dere vil få eget avlåst lokale. Området er inngjerdet, og det er Falck alarm inne i alle husene.

ok.. er det muligheter for og låne/leie verktøy hos deg også eller? :) :wonder

96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd

X 94 Crazy Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider