zeroangel Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 dette skjedde i går...nettop fått bilen min ut til søskenbarnet mitt..som har en skogsvei og kjøre på..drev og kjørte litt og greier..så skulle han ene som satt på bli henta..så jeg skulle kjøre han ned til veien..da ble jeg litt ivrig på gassen og hadde kanskje 60km\t på en smal skogsvei..også kom det en s sving..også fikk jeg sleng på bilen pga no løsgrus som lå ute i kanten..den fikk jeg retta opp men så fikk jeg kontran og den klarte jeg ikke og rette opp..så da traff bilen ett tre som sto ved veien..kan si det sånn att jeg og ett annet søskenbarn knuste frontruta med hode..han hadde på seg belte men ikke jeg..belte hannes sperra ikke så det hjalp ikke stort..resten av de som satt på gikk det bra med..men ikke bilen da:( kan si det sånn att hvis det ikke hadde vært for løsgrusen så hadde allt gått bra..for da hadde jeg heller ikke fått sleng på bilen.. Siter Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker) Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Sånt er alltid kjipt ja, men nå skal den vel endelig få hvile? RIP Opel :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Det er fort gjort å tro at man har litt bedre peiling enn det man har, men godt det gikk bra da. Kjipt med belter som ikke funker når man først bruker jævelskapen. Kjøp en ny bil og prøv på nytt :hug: Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Kjøp en ny bil og prøv på nytt :hug: hehe, det er kanskje ikke det lureste han gjør? :hammer Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 hehe, det er kanskje ikke det lureste han gjør? :hammer Word! ! ! cheers Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Dumt når slikt skjer :drive2 Men hvordan var det, kom du plutselig til en sving du ikkje visste om, eller kom svingen plutselig (til deg) :hammer Sorry, bare måtte, for løs grus i svinger som en kjører ofte er noke dritt, for da ligger en i grøfta før en vett ordet av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeroangel Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 jaja..skal se om v i får gjort noe med den..må rette ut fron ten og sveise nytt motorfeste..og skyve tilbake motoren..girkassa låste seg i første gir...kjipe greier..trenger nytt batteri og radiator..siden det gikk til helvette Siter Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker) Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 hehe tommy, d var godt jeg ikke kjørte i ræva på deg da d skjedde :drive2 jeg prøvde jo å ta deg igjen, hehe å d gjorde jeg, fikk jo stå på bremsen i S-svingen, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Vi eide deg fortsatt tommy.. Vi kjørte jo ned trea vi traff;) Bilder kommer snart:D Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeroangel Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 hehe..hadde ikke tatt oss igjen hvis det ikke hadde skjedd..jaja..men de trea var mindre enn det jeg traff...faen skal nok få den på hjula igjen seh Siter Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker) Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 d var to trær som var små som bremsa ned før vi traff d store da, bare så du vet, alacocaina men tommy du glømte di bildene her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Yes yes, da var bildene lagt over på data. Sorry for dårlig ress, men er tatt med mob:p Ascona'n til Tommy: Video av ascona'n: http://www.home.no/raggar-lars/krokker/ascona/ascona.avi Sierra'n til Patrik: Video av sierra'n: http://www.home.no/raggar-lars/krokker/sierra/sierra.avi Jeg var forøvrig fører av bilen til Patrik da vi fannt ut at trær var en bra erstatning for bremser. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 :fuckme2: ja faen ass. vill ha en ford sierra av deg assman kræsjer ikke min vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg