Gå til innhold

Skedsmohallen gatebil treff, 27august 2005

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

skedsmohallen2.JPG

Da håper jeg på at vi kan samle og dele bilder og videoer her, må si nok engang, veldig bra frem-møte! Morsome burnouter helt til jeg så at folk måtte hoppe til siden for å unngå å bli truffet, DET er idioti samt bilene som stod parkert RETT siden av, som ble snakket mye om. Dere som gjorde dette skulle nok hatt denne bakpå så vet vi når vi skal se opp

Ovelsekjoring.JPG

:hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da håper jeg på at vi kan samle og dele bilder og videoer her, må si nok engang, veldig bra frem-møte! Morsome burnouter helt til jeg så at folk måtte hoppe til siden for å unngå å bli truffet, DET er idioti samt bilene som stod parkert RETT siden av, som ble snakket mye om. Dere som gjorde dette skulle nok hatt denne bakpå så vet vi når vi skal se opp

Ovelsekjoring.JPG

:hammer

Ses igjen neste sommer hellothere

Hehe jeg var en som måtte hoppe unna han med Omegaen som spratt inn i den RX7`n. Stod først forran omegaen men kom meg unna.

Noen kamerater tok bilder så skal se om jeg får tak i dem :)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom tilbake der litt senere etter kræsjen osv og da var det en golf og en mondeo som kjørte av gårde.. plutselig stoppa golfen og rygga inn i kompisen sin mondeo rett bak.. haha.. fint å se bakover før man rygger.. :hammer

Så omegaen kræsja.. begynte å skrive skademelding, men de slet kanskje med å skrive på vitner? haha.

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger 2 album ute på http://gallery.streetmeet.info

Kommer også en ~30 min film fra skedsmohallen om et par timer, redigering pågår.

Oppdaterer med url til video senere!

Minner om at galleriet har mulighet for registrering og laging av egne album, så har du noen bilder og laste opp registrer deg og last opp ;)

Mobil bilder eller hva som helst :D

EDIT: url til video, http://filmer.streetmeet.info/Streetmeet-27-08-05.avi (høyreklikk og save as)

BRUK TORRENT OM DERE KAN DET!

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger 2 album ute på http://schizo.usaklig.net/gallery/

Kommer også en ~30 min film fra skedsmohallen om et par timer, redigering pågår.

Oppdaterer med url til video senere!

Minner om at galleriet har mulighet for registrering og laging av egne album, så har du noen bilder og laste opp registrer deg og last opp ;)

Mobil bilder eller hva som helst :D

Er det mulig å hoste filmer på den siden også?

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen fra hønefoss er akkurat ferdig så det tar nok en stund før skedsmohallen er ferdig, siden gardermoen også skal redigeres, pluss det skal uploades. vær tålmodig :P

Finner filmen fra hønefoss på mediaforumet.

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider