Gå til innhold

bilder av Yamaha Tzr

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Det er som kompissa mine sier som har mopped, "whoow jeg har kosta på mopeden 6000kr".... hva får du til en bil for 6000kr? ikke mye, kanskje en felg...

enig med jødahl, de penga går bort første uka..:P

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, har vært i bilverdnen en god stund nå da..

Og når jeg mente at jeg kosta på mopeden mye, så tenkte jeg mer i kostnadsleiet 20- 25k, ekskludert innkjøp..

Har jo såklart brukt mye mer på bil nå, men moped er jo noe annet da..

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiiin :) har akkurat kvitta med me MH RX'n min, men har fortsatt en svakhet for mopeder :)

fy f*** den der var fin! Er helt svak for golf'er jeg.... kunne egentlig ønske jeg kjøpte meg en golf.

Har du flere svakheter vi burde vite om..?

Huff, savner moppetida og mopeden min jeg.. Hadde forøvrig en Senda SM jeg også! Kongemoped! Hvis jeg føler meg rik om noen år skal jeg faen meg kjøpe en slik moped igjen!

childloser.jpg

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

moped er artig første året det.. andre året gleder man seg bare til bil happyhappy

fzen har stått i garasjen siden starten av sommern, litt bittert i grunn=P

men sykkeln din er fin michael..

du hadde grusom likt nick som meg EspenS88... :crazysant

skjønte ikke hva jeg hadde skrevet=P

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider